Ik zit met het probleem dat ik geen 800 MB / 90 minuten cd's kan branden. Ik heb Windows 2000 professional draaien, en Nero Burning Rom. De Nero software heb ik al geupgrade naar de laatste versie, en ik heb ook al getracht m'n Cd-brander firmware te updaten dmv een gedownloade update van de site van A-Open. Dit flashen schijnt goed te gaan, maar nadat ik mn pc geboot heb blijft het probleem zich nog steeds voordoen dat Nero zeurt dat er te weinig ruimte op de cd aanwezig is. Als ik Medium Info in Nero opvraag ziet ie maar 700 MB, terwijl er toch echt een cd van 800 Mb in zit.
Ik heb in Nero de optie 'check for correct disc format before burning' al uitgezet, zonder succes. En ook ISO mode 2 / XA staat ingeschakeld. Wederom zonder succes.
Blijft er nog iets over wat ik over het hoofd heb gezien?
Thanx alvast!
Ik ben nieuw hier, dus ik hoop niet dat ik een vraag stel die al eerder gesteld is. Ik kon nix vinden tussen de oude topics in ieder geval...
Ik heb in Nero de optie 'check for correct disc format before burning' al uitgezet, zonder succes. En ook ISO mode 2 / XA staat ingeschakeld. Wederom zonder succes.
Blijft er nog iets over wat ik over het hoofd heb gezien?
Thanx alvast!
Ik ben nieuw hier, dus ik hoop niet dat ik een vraag stel die al eerder gesteld is. Ik kon nix vinden tussen de oude topics in ieder geval...