Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
kon het niet laten
Ik heb het gewoon zonder al die troep eromheen gedaan.. werkte goed
Koop een rolletje donkerblauw isolatieplakband, en dat eromheen wikkelen. Vind ik er mooi uit zien..
EDIT: Ik heb nu zwarte isolatie tape er omheen.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
maakt helemaal niets uit want het blijft dezelfde kabel en storen kekken ze niet op elkaar want er word geen straling gegeven en alleen dat kan storing veroorzakenOp donderdag 16 november 2000 15:46 schreef GraasGast het volgende:
Woa! dat lijkt me slecht voor het signaal man! zo allemaal los...
Spelfouten voorbehouden.
als het goed gaat danne: gaan mijn ide kabels ook zo'n behandeling krijgen.. want de ruimte die ze innemen kan ik beter gebruiken.
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Spelfouten voorbehouden.
I see dead pixels...
lijkt me zo onverstandig want je snijd er zo een snee in die sluiting veroorzaakt
Spelfouten voorbehouden.
dat maakt zeker wel uit. ook binnen de kabel treedt storing op door straling.. waarom denk je dat de ata66 standaard voor kabels is ontworpen met elke keer een aarddraadje tussen 2 kabels???Op donderdag 16 november 2000 15:51 schreef raptile het volgende:
[..]
maakt helemaal niets uit want het blijft dezelfde kabel en storen kekken ze niet op elkaar want er word geen straling gegeven en alleen dat kan storing veroorzaken
Zijn die dubbel uitgevoerde ATA/66 kabels daarom 80-polig.... Weet ik dat ook weer
I see dead pixels...
I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.
I see dead pixels...
ik zie jouw al een ata 66 kabel in reepjes snijden, veel plezier
Misschien lukt het jou niet ivm te weinig motoriek ofzo;)
Dat is niet waar. Het probleem is dat als al die draadjes op elkaar zitten ze elkaars magnetische velden storen. (Die 33 extra aders bij een ATA66kabel zijn dan ook een soort 'bliksemafleiders').Op donderdag 16 november 2000 15:51 schreef raptile het volgende:
[..]
maakt helemaal niets uit want het blijft dezelfde kabel en storen kekken ze niet op elkaar want er word geen straling gegeven en alleen dat kan storing veroorzaken
Daarom zitten bij netwerkkabels de draadjes ook in paren gedraaid, om de storing te beperken.
Verwijderd
http://www.HardwareXpo.net (Ronde IDE kabels)
nou heb ik de kabels tegen de wand van de kast gevouwen, geen verstoring meer van airflow, geen last van storingen en een veel netter resultaat. ik kan dit aanraden boven ronde kabels
ik heb gewoon een klein sneetje gemaakt tussen de aders, en ze dan gewoon met de hand los getrokken. Als je ze helemaal gaat snijden is de kans groot dat je een keertje schuin gaat en dan is je kabel dus kapot. Als je gaat trekken dan worden ze netjes gescheiden om het dunstje stukje.
Verwijderd
vind het alleen riskant, gaat het niet storen ofzo?!
Verwijderd
Had hem met de feetdagen een week niet aangehad, dacht, laat ik eerst de IDE-kabel maar eens even heen en weer halen, bij HDD en mobo.
Daarna werkte hij weer perfect!
Hiermee wil ik zeggen, dat de pluggen die aan de IDE-kabels zitten meestal vertinde contacten hebben, terwijl de HDD en mobo connectoren vergulde pinnen hebben, dit werkt erosie in de hand, daar zullen ze nooit wat aan doen......................
Vergelijkbaar met SDRAMS en hun edge-contacten en de bank waar ze in moeten!
http://www.HardwareXpo.net (test ronde ATA 66/100 kabels)
Verwijderd