Ik wil een nieuwe printer kopen. Maar na veel slechte ervaring met epson en andere printers met vaste printkop heb ik besloten een printer met losse printkop te kopen, dit is dus hp, zijn er nog andere merken, geloof dat apollo ook iets vergelijkbaars heeft.
- Het hoeft geen fotoprinter te zijn, want daar doen we toch niet aan
- Een printer zoals epson en canon valt al af, want we printen niet veel +/- 10 pagina's per maand
- hij moet altijd kwaliteit leveren
- printsnelheid hoeft niet zo hoog te zijn
- onder de 100 euro.
Zelf denk ik aan
HP Deskjet 3420, 10ppm, USB, Photoret 3
HP Deskjet 3420C
of iets vergelijkbaars.
Ik geloof dat hp net een nieuwe printer uit heeft de 3420C, is dat wat?
Hoe zit het met oudere modellen, geeft dat problemen met cartridges, want die fabrikanten brengt steeds weer nieuwe typen uit(canon de uitzondering), waardoor je weer nieuwe duurdere cartridges hebt. Ik weet dat HP vrij duur is, maar we printen toch weinig, dus dat is niet zo'n probleem, en ook van plan die replacement cartridges te gebruiken.
- Het hoeft geen fotoprinter te zijn, want daar doen we toch niet aan
- Een printer zoals epson en canon valt al af, want we printen niet veel +/- 10 pagina's per maand
- hij moet altijd kwaliteit leveren
- printsnelheid hoeft niet zo hoog te zijn
- onder de 100 euro.
Zelf denk ik aan
HP Deskjet 3420, 10ppm, USB, Photoret 3
HP Deskjet 3420C
of iets vergelijkbaars.
Ik geloof dat hp net een nieuwe printer uit heeft de 3420C, is dat wat?
Hoe zit het met oudere modellen, geeft dat problemen met cartridges, want die fabrikanten brengt steeds weer nieuwe typen uit(canon de uitzondering), waardoor je weer nieuwe duurdere cartridges hebt. Ik weet dat HP vrij duur is, maar we printen toch weinig, dus dat is niet zo'n probleem, en ook van plan die replacement cartridges te gebruiken.
[ Voor 6% gewijzigd door REDFISH op 16-02-2003 17:26 ]