[NW]apparte router weghalen, normale pc...

Pagina: 1
Acties:

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:47

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
Ik heb @home, en heb een firewall/router er tussen hangen, werkt allemaal goed alleen ik kan dus geen dingen verzenden... ligt aan mij poorten... en degene die het geinstalled heeft heeft de passes niet meer :) dus ik dacht dan haal ik de router er tussen uit en gaat ie rechtstreeks in mijn pc en dan na de andere pc, dat is mogelijk. welk programma is daarvoor het beste?

maar eigelijk de hoofdvraag. mijn overgeclokte pc neemt nogal wat stroom, is het mogelijk om dat snachts langzame te laten draaien zodat ie bijna geen stroom trekt? of als ie aan en uit gaan wanneer er vraag of niet naar internet is op de andere pc? zijn daar programma's voor?

..........bla of is dit een te moeilijke oplossing?

bla?

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
iemand of niemand?

bla?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 19:26

job

dat kan gewoon met windows zelf tenminste als je windows 98 2e editie hebt of een later versie.
het kan ook met andere software, dan is het niet belangrijk welk os je hebt.

lees dit maar eens: Hoe deel ik Internet ?

[ Voor 11% gewijzigd door job op 16-02-2003 21:41 ]

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je zou ook de router kunnen resetten en opnieuw instellen.
En dat probleem betreffende die poorten heeft met NAT te maken, ICS/Winroute enz. maken hier ook gebruik van dus een oplossing is het niet.

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Wat voor router heb je dan?

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
hmmz maar wat is dan een oplossing voor het booten van de pc, dus snachts op lagere freq laten draaien.... of aan wanner er om een verbinding wordt gevraagd.?

heb een linux 5 mb, man moetk ff na denken wat voor versie:) tis nog ochtend

bla?

Pagina: 1