Hey ppl,
ik weet dat ik het misschien niet hier mag posten maar ik wil toch graag ff wat duidelijkheid, het gaat toch om veel centjes voor een scholiertje als ik.
ik loop nu te loeren naar de iriver ifp180/190 en de mpio fl100.
voordeel ifp: vet design, goed merk, veel updates
voordeel mpio: uitbreidbaar geheugen == grootste bezwaar iriver
nog een ander bezwaar iriver en ook mpio:
word niet herkend als externe hdd en je kan niet downloaden van speler naar pc.
Is er in de nabije toekomst nog kans dat er een speler gaat komen die wel aan deze eisen voldoet?? Ik loop serieus al een week te twijfelen en ben er achter dat dit toch de grootste punten zijn. Ik heb verder geen andere spelers gevonden die dit wel hebben..
beatman flash: geen updates, gaat maar tot 192MB, relaxt klein, wel goedkoop
nex IIe: betaalbaar, oneindig geheugen(updates), wel externe hdd, te groot voor broekzak (denk ik..)
de speler moet dus wel klein zijn, wel of geen radio/mic is niet het belangrijkste..
Wie helpt mij met dit waardenconflict??
ik weet dat ik het misschien niet hier mag posten maar ik wil toch graag ff wat duidelijkheid, het gaat toch om veel centjes voor een scholiertje als ik.
ik loop nu te loeren naar de iriver ifp180/190 en de mpio fl100.
voordeel ifp: vet design, goed merk, veel updates
voordeel mpio: uitbreidbaar geheugen == grootste bezwaar iriver
nog een ander bezwaar iriver en ook mpio:
word niet herkend als externe hdd en je kan niet downloaden van speler naar pc.
Is er in de nabije toekomst nog kans dat er een speler gaat komen die wel aan deze eisen voldoet?? Ik loop serieus al een week te twijfelen en ben er achter dat dit toch de grootste punten zijn. Ik heb verder geen andere spelers gevonden die dit wel hebben..
beatman flash: geen updates, gaat maar tot 192MB, relaxt klein, wel goedkoop
nex IIe: betaalbaar, oneindig geheugen(updates), wel externe hdd, te groot voor broekzak (denk ik..)
de speler moet dus wel klein zijn, wel of geen radio/mic is niet het belangrijkste..
Wie helpt mij met dit waardenconflict??