Verwijderd

Topicstarter
Hey ppl,
ik weet dat ik het misschien niet hier mag posten maar ik wil toch graag ff wat duidelijkheid, het gaat toch om veel centjes voor een scholiertje als ik.

ik loop nu te loeren naar de iriver ifp180/190 en de mpio fl100.

voordeel ifp: vet design, goed merk, veel updates
voordeel mpio: uitbreidbaar geheugen == grootste bezwaar iriver

nog een ander bezwaar iriver en ook mpio:
word niet herkend als externe hdd en je kan niet downloaden van speler naar pc.

Is er in de nabije toekomst nog kans dat er een speler gaat komen die wel aan deze eisen voldoet?? Ik loop serieus al een week te twijfelen en ben er achter dat dit toch de grootste punten zijn. Ik heb verder geen andere spelers gevonden die dit wel hebben..

beatman flash: geen updates, gaat maar tot 192MB, relaxt klein, wel goedkoop
nex IIe: betaalbaar, oneindig geheugen(updates), wel externe hdd, te groot voor broekzak (denk ik..)

de speler moet dus wel klein zijn, wel of geen radio/mic is niet het belangrijkste..

Wie helpt mij met dit waardenconflict?? :)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:53

Nakebod

Nope.

nex IIe: betaalbaar, oneindig geheugen(updates), wel externe hdd, te groot voor broekzak (denk ik..)
Nu weet ik niet meer precies de formaten van die spelers, maar niet in je broekzak?
Heb zelf ook tijdje overwogen om me kapote mp3 cdspeler en me 32mb :( mp3 player te vervangen, door of een nieuwe mp3 discman, of een nieuwe xxx mb player.
Ben uiteindelijk toch gegaan voor een mp3discman (Dioneer DCP-400) en ik moet zeggen, zelfs die PAST in me broek. (En nee, tis geen 8 CM discman, en Nee2, geen ultra wide broeken, spijkerbroeken)

Dus dat zal heus wel lukken om die in je broek mee te slepen, voor de rest van de punten, geen idee

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Denk je dat wij je kunnen helpen? Het zal meer een persoonlijke keus worden dan wat wij je zullen vertellen denk ik :P Als je nou duidelijk op een rijtje zet voor jezelf wat de eisen zijn en dan kijken welke spelers daarw aan voldoen dan ben je een eind verder ;)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
Stropdas schreef op 16 February 2003 @ 17:30:
Denk je dat wij je kunnen helpen? Het zal meer een persoonlijke keus worden dan wat wij je zullen vertellen denk ik :P Als je nou duidelijk op een rijtje zet voor jezelf wat de eisen zijn en dan kijken welke spelers daarw aan voldoen dan ben je een eind verder ;)
dat heb ik dus gedaan en daar kwam uit wat ik hierboven heb gezegd..

Mijn vraag is dus of er een speler is die dat wel allemaal heeft en of er anders dan zo'n speler te verw88 is in de toekomst..

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 16:46:
ik weet dat ik het misschien niet hier mag posten maar ik wil toch graag ff wat duidelijkheid
:X

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 21:09
De nex2e is net iets groter dan een bankpasje, ik weet niet wat voor'n broeken jij hebt, maar volgens mij moet dat makkelijk kunnen hoor

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

Verwijderd

Topicstarter
Mannes schreef op 16 February 2003 @ 21:17:
[...]

De nex2e is net iets groter dan een bankpasje, ik weet niet wat voor'n broeken jij hebt, maar volgens mij moet dat makkelijk kunnen hoor
ja ok klopt, jullie hebben gelijk, ik versprak me een beetje. Maar feit is wel dat die andere een stuk kleiner zijn en dat heb ik denk toch liever. Hoe ik het nu begrijp is die nex IIe net zo groot als mn oude rio 500.. Hij bied weinig extras dan dus..

EDIT: weet iemand misschien waar ik die nex IIe in het echt kan zien?? In regio Leiden..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 21:53 ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Waarom geen Diva?
Wordt gezien als externe hdd, uitbreidbaar geheugen met goedkoop CompactFlash, klein, ID3 tag display, niet duur en microfoon.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

ik heb een freecom beatman
goed spelertje
lekker klein volgens mij een van de kleinste
Afbeeldingslocatie: http://www.freecom.nl/objects/00001277.jpg
wel een fijne en niet al te duur 150 euro bij de meeste elektronika shops

voor de rest vind ik niet dat je al die dingen nodig hebt die je opnoemt. ik denk dat je aan deze meer als genoeg hebt. tenminste ik wel en hij is lekker stevig heb hem al ontelbare keren laten vallen en nog steeds niet kapot
ik ben er helemaal O+ op geworden :9~ _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 15:40 ]

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ik vind de mijne nog steeds een goede.

http://www.prodcat.panaso...delNo=SV-SD80&CategoryId=

Afbeeldingslocatie: http://www.prodcat.panasonic.com/assets/product_images/16349.jpg

Lijkt op die Beatman. maar vele malen kleiner. Neem een 2 euro munt in de hand, en je weet ongeveer hoe klein dat is.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

athlonkmf schreef op 17 februari 2003 @ 16:47:

[afbeelding]

Lijkt op die Beatman. maar vele malen kleiner. Neem een 2 euro munt in de hand, en je weet ongeveer hoe klein dat is.
Euhm volgens mij is die: 44.5 * 42.9 * 17.5 mm een heel stuk groter als een 2 euro munt.
Beatman is: 56.7 x 52.6 x 17.5mm. Scheelt dus iets meer als een centimeter aan beide kanten, dikte is gelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 17:41 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022

[afbeelding]

hoe moet je die knoppen indrukken dan? O-)

beetje klein zeg maar

offtopic:
hip, mn 1000e post :P

[ Voor 5% gewijzigd door G33rt op 17-02-2003 17:45 ]

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 17:38:
[...]

Euhm volgens mij is die: 44.5 * 42.9 * 17.5 mm een heel stuk groter als een 2 euro munt.
Beatman is: 56.7 x 52.6 x 17.5mm. Scheelt dus iets meer als een centimeter aan beide kanten, dikte is gelijk.
ja maar dat maakt hem wel 1,5x zo groot..

Verwijderd

Topicstarter

[afbeelding]

wow! wel enorm vet jah! Maar waar heb je die gekocht?? en is ie echt $350?? Das wel een beetje prijzig dan...

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-03 08:27
of een diva?

Verwijderd

Dan vind ik de beatman toch een betere keus maar dat komt gewoon omdat hij al klein genoeg is en 200,- kun je heel wat biertjes van komen of wat extra geheugen voor je comp kopen maar het is wel leuk als je wat geld hebt om die kleinere te kopen. en die ene centimeter vind ik niet de moeite waard om er meer geld voor te leggen en ver der is de kwaliteit bijna het zelfde. want het ligt toch aan de audio die je erop zet hoe goed de kwaliteit van het geluid is.

Verwijderd

[afbeelding]

nou nou velemalen kleiner!!!!!!!!!!!!!! zo wel een hele centimeter, jezus, ik ga hem meteen kopen!!!!!!!!!! ja 200,- euro uit mijn zak toveren
Pagina: 1