Toon posts:

GF3ti200 Y/C signaal?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een GF3ti200 en heb met Svideo kabeltje hem op tv aangesloten. Alles werkt wel okay, maar volgens mij krijg ik een video signaal ipv een Svideo signaal. Ik moet de TV (philips) namelijk op EXT2 zetten ipv EXT2 Y/C, en bovendien geeft TV/tool aan dat er alleen een video output is gevonden wanneer ik het Svideo kabeltje erin doe. ( http://members.lycos.nl/jeroenisblij/tvtool.jpg ).
Ook de kwaliteit is minder dan bij andere Svideo inputs van de tv (zoals DVD/cam), vooral bij wat rode kleuren.

Doe ik wat verkeerd, of is het signaal dat uit de Svideo TV-out van mn kaart komt, eigenlijk helemaal geen Y/C signaal?

mvg

Jeroen

Verwijderd

als je tv inderdaad S-vhs ondersteund, dan moet het gewoon werken als je de output van je gf3 aan je tv aansluit met een svhskabel. Heeft je tv een svhs-in of doe je het via de scart?? Klooi es wat met de resolutie (GF3 kan 1024 bij 786 aan tvout) en probeer em eens op pal te zetten... kan namelijk ook zijn dat dat fout staat..

/edit/
probeer het trouwens eens ZONDER tv-tool.. moet gewoon via windows kunnen..
kheb zelf ook een gf3ti500 deluxe gehad, en daar werkte het perfect.
/edit/

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 16:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 16:07:
als je tv inderdaad S-vhs ondersteund, dan moet het gewoon werken als je de output van je gf3 aan je tv aansluit met een svhskabel. Heeft je tv een svhs-in of doe je het via de scart?? Klooi es wat met de resolutie (GF3 kan 1024 bij 786 aan tvout) en probeer em eens op pal te zetten... kan namelijk ook zijn dat dat fout staat..

/edit/
probeer het trouwens eens ZONDER tv-tool.. moet gewoon via windows kunnen..
kheb zelf ook een gf3ti500 deluxe gehad, en daar werkte het perfect.
/edit/
heb 'm met Svid kabeltje op Svideo input van tv aangesloten. geen scart dus. Hij staat al op pal, en ik kan alleen de reso's 800x600 en 640x480 selecteren bij tv-out...

Verwijderd

ok, zet em is op 800X600 dan en 32 bits kleur? welke drivers heb je geinstalleerd??