Toon posts:

Unreal 2 crash naar desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een tijdje UNreal 2 te spelen, crasht het spel naar desktop, waarna hij de volgende foutmelding genereert:

Critical error:

General protection fault!

History: UALAudioSubsystem::PlaySound <- APlayerController::execClientHearSound <- (U2PlayerNetTestController Atlantis.U2PlayerNetTestController4 @ Function U2.U2PlayerController.ClientHearSound : 00C8 line 206) <- UObject::ProcessEvent <- (U2PlayerNetTestController Atlantis.U2PlayerNetTestController4, Function U2.U2PlayerController.ClientHearSound) <- UObject::execClassContext <- (AssetsHelperGeneric None @ Function U2.AssetsHelperGeneric.HandleMovingOnTexture : 0028 line 85) <- UObject::execClassContext <- (U2PlayerAtlantis Atlantis.U2PlayerAtlantis0 @ Function U2.U2Pawn.PlayMovementSound : 00C6 line 712) <- UObject::ProcessEvent <- (U2PlayerAtlantis Atlantis.U2PlayerAtlantis0, Function U2AI.U2PawnBase.PlayMovementSound) <- SendNotification <- TickerTick <- (U2PlayerAtlantis0[0]) <- ULegendMeshInstance::UpdateAnimation <- AActor::UpdateAnimation <- AActor::Tick <- (U2PlayerAtlantis Atlantis.U2PlayerAtlantis0) <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Build: Jan 7 2003 18:16:21

Weet iemand wat dit inhoudt? Als ik het zo bekijk heeft het denk ik iets met het geluid te maken, maar wat?

Drivers van videokaart en geluidskaart zijn de meest recente...

Verwijderd

Geluidskwaliteit in Unreal al eens wat lager gezet? Of op software gezet?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 15:43:
Geluidskwaliteit in Unreal al eens wat lager gezet? Of op software gezet?
Settings daar staan al op default

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand met het spelen van Unreal 2 dezelfde problemen ook ondervonden, want als meerdere mensen dit ook hebben, is het mischien wel een bug in het spel.

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-01 14:32

Mohy

Star Citizen

eax aan staan? Zo ja, uit zetten. Doet wonderen

Si vis pacem, para bellum

Verwijderd

Topicstarter
Mohy schreef op 21 February 2003 @ 19:25:
eax aan staan? Zo ja, uit zetten. Doet wonderen
Maar ik wil juist gebruik maken van EAX (heb het niet voor niets)

Als dit een bug is waarom is er dan nog steeds geen patch voor Unreal 2 gereleased??!

Zo ja, waar zou ik die patch dan kunnen vinden.?

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Heb het zelfde probleem, met een Creative Soundblaster Live! 5.1 Heb alle opties in het options menu al geprobeert, ik kom gewoon op een bepaald punt in het spel niet verder door die error, het is dus steeds op hetzelfde punt. Ik heb hem van mismoedigheid er maar afgegooit, kwam er niet meer wijs uit.

Ik denk dus dat het toch aan EAX oid licht, een paar vrienden van mij hebben hetzelfde probleem. Allemaal met een SB Live!

Een andere bubs mensen (ZONDER SB Live!) Hebben hier geen last van!

EAX/Creative Bug???

Greetz DomiNator

[ Voor 12% gewijzigd door domi235 op 21-02-2003 20:43 ]

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

Topicstarter
-DomiNator- schreef op 21 February 2003 @ 20:36:
Heb het zelfde probleem, met een Creative Soundblaster Live! 5.1 Heb alle opties in het options menu al geprobeert, ik kom gewoon op een bepaald punt in het spel niet verder door die error, het is dus steeds op hetzelfde punt. Ik heb hem van mismoedigheid er maar afgegooit, kwam er niet meer wijs uit.

Ik denk dus dat het toch aan EAX oid licht, een paar vrienden van mij hebben hetzelfde probleem. Allemaal met een SB Live!

Een andere bubs mensen (ZONDER SB Live!) Hebben hier geen last van!

EAX/Creative Bug???

Greetz DomiNator
Ga morgen Audigy 2 kopen = betere kaart + betere drivers, heb geen geduld voor de patch

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:27

mokumouse

LOLstoel User

ze zijn bezig met die patch, beetje zonde van je geld niet???? Beetje geduld kan geen kwaad toch??

Blaat...

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

En als het een EAX bug is, heb je nog niet veel aan je audigy toch?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:51
-DomiNator- schreef op 22 February 2003 @ 16:15:
En als het een EAX bug is, heb je nog niet veel aan je audigy toch?
Ik had hetzelfde met mijn audigy 1, de problemen waren opgelost toen ik de gehackte audigy 2 drivers had geinstalleerd

er is inmiddels al wel een patchje beschikbaar, weet echter de link niet zo
maar deze kun je vinden in het "unreal 2" topic

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Pagina: 1