Toon posts:

Linux Red Hat 8.0 trial

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

heb even een kleine vraag. Ik heb een dvd'tje voor me liggen van PCM met daarop een trial versie van Red Hat 8.0. Zijn twee ISO's.

Kan iemand me vertellen wat die trial precies is. Kan ik hem dan maar een aantal dagen gebruiken of hoe zit dat met zo'n Linux distributie?

Thx,

Verwijderd

Geen idee wat PCM met een RedHat 8.0 trial versie bedoelt. Misschien een kleinere versie dan de volledige versie. Maar je kunt RedHat 8.0 volkomen legaal, zonder restricties downloaden vanaf erg veel sites. Dus als je het niet vertrouwt kun je die versie downloaden en die gebruiken. :)
ftp://dl.xs4all.nl/pub/mirror/redhat/linux/8.0/en/iso/i386/
Zie ook [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml] voor linkjes over documentatie (onderin).

Verwijderd

Topicstarter
Ja er staat eigenlijk het volgende:
versie : evaluatie

Maar ik vind het een beetje vreemd dat een gratis OS een evaluatie heeft. Vandaar mijn vraag

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-05 10:18
Bij PCM zijn het ISO1 en ISO2, de volledige distributie van Redhat 8.0 zijn 4of5 cd's. Het is als het ware een "kale"uitvoering

Verwijderd

Topicstarter
The Undertaker schreef op 16 February 2003 @ 15:38:
Bij PCM zijn het ISO1 en ISO2, de volledige distributie van Redhat 8.0 zijn 4of5 cd's. Het is als het ware een "kale"uitvoering
Ok, thx.
Ik kan deze dus gewoon gaan proberen en vervolgens de componenten die ik mis in Linux later apart downloaden en installeren. Of heb ik dit nu mis?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 15:41:
[...]

Ok, thx.
Ik kan deze dus gewoon gaan proberen en vervolgens de componenten die ik mis in Linux later apart downloaden en installeren. Of heb ik dit nu mis?

Dat heb je wel goed :)
Pagina: 1