Ondertiteling is groen bij dvd

Pagina: 1
Acties:

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03 16:22
Beste tweakers,

Ik wil graag een back-up maken van mijn Lord Of The Rings dvd. Dit werkt overigens perfect want hij speeld de film goed af...
maar het volgende probleem is dat mijn ondertiling groen is ik heb al met IfoEdit de methode van deze topic geprobeerd : copy dvd met dvd2dvd-r probleem
maar ik krijg het niet voor elkaar om de ondertiteling wit te krijgen
wie kan mij helpen ?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Possible
Iemand ?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:54
dit hoort volgens mij thuis in software algemeen ;)
ik kan je verder niet helpen, ennuh kicken binnen 24 uur is ook niet de bedoeling ;)

waarschijnlijk zul je andere software moeten gebruiken

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Laat dit soort gedrag wel hierbij..

Lees dit eens door om toekomstige overtredingen en de eventuele bijbehorende sancties te voorkomen: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Edit: dit hoort meer in Audio, Video & HiFi Forum, omdat je geen problemen hebt met fysieke opslagmedia en I/O controllers. Dat wordt dus een move OM > AV :)

[ Voor 18% gewijzigd door BalusC op 16-02-2003 17:24 ]

Verwijderd

op www.dvd2dvd-r.de of www.movie2digital.de de nieuwste dvd2dvd-r downloaden, die past automatische de "subtitle colors" aan

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 17:52 ]

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Mocht je ifoedit gebruiken, dan moet je eens in de guides van IfoEdit of doom9 kijken. Daar staat iets met "copy subtitle colors" en "paste subtitle colors", oftewel, je moet van het origineel de kleuren copieren naar de nieuwe ifo file.
Ik heb zelf het probleem gehad nadat ik meerdere vobs door de rename techniek bij elkaar wilde voegen.

hier staat dat dus: http://www.doom9.org/mpg/ifoedit-dvdauthor.htm#subs

• Possible
Scarp schreef op 16 februari 2003 @ 19:34:
Mocht je ifoedit gebruiken, dan moet je eens in de guides van IfoEdit of doom9 kijken. Daar staat iets met "copy subtitle colors" en "paste subtitle colors", oftewel, je moet van het origineel de kleuren copieren naar de nieuwe ifo file.
Ik heb zelf het probleem gehad nadat ik meerdere vobs door de rename techniek bij elkaar wilde voegen.

hier staat dat dus: http://www.doom9.org/mpg/ifoedit-dvdauthor.htm#subs
Deze methode heb ik al een keer gebruikt maar is nog niet goed gelukt....
wat ik had gedaan is de orginele info bestand daarvan de ondertiteling gecopieerd door middel van het menu copy subtitle colors en de nieuwe info file (die door ifoedit is gemaakt ) paste subtitle colors gepaste en op dvd gebrand.
zo zou het toch moeten werken of doe ik iets verkeerd :?

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Zoals beschreven in die link werkt het wel. Zo heb ik dat gedaan. Trouwens, eerst handig om het te testen op met powerdvd op je harddisk voordat je gaan branden.

• Possible
Scarp schreef op 17 februari 2003 @ 18:46:
Zoals beschreven in die link werkt het wel. Zo heb ik dat gedaan. Trouwens, eerst handig om het te testen op met powerdvd op je harddisk voordat je gaan branden.
Heb je mischien ICQ/MSN ? om ff wat meer te bespreken ?
laat maar ik heb het al verholpen tis nu goed :)

[ Voor 8% gewijzigd door Possible op 17-02-2003 19:23 ]

Pagina: 1