Toon posts:

[C++] Serieuse vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst ja ik heb al de search gebruikt en ja ik heb ook al gegoogled ;)

Ik heb dus 8 LED's op de lpt poort gezet en die branden allemaal goed. Maar nu wil ik het geheel aansturen met een programma gemaakt in c++.
Opzich is dit niet heel moeilijk maar ik kom er niet helemaal uit. Ik weet niet precies watvoor #include codes ik op het begin moet gebruiken en hoe ik de lpt poort initialiseer. Ik weet ook dat je de pinnen afzonderlijk aanstuurt door een twee macht te gebruiken.

ik wil dat het programma afzonderlijk de LED's kan aansturen dat werkt toch met het "sleep" commando????

Bij voorbaat dank _/-\o_

• hobbit_be
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07-2025
welk platform? (Linux,W32,Apple?) overigens was hier onlangs nog zo'n request - ik ken GoT niet echt goed maar er blijkt een 'advanced' search te zijn die dat topic vast snel terugvind...

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om Win XP.

Ik heb echt al een poos gezocht maar ik kan niks vinden erover

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 15:08 ]

• NDF82
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-08 17:12

NDF82

Doomed Space Marine

zoek naar dlportio...

Pentium 233MHz MMX + Diamond Monster 3D 3DFX Voodoo II

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Beter zoeken...

en nee, sleep is om een pauze in een programma te lassen

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

Verwijderd

Topicstarter
Ok dat dlportio heb ik gevonden maar als jij zo goed weet hoe je moet zoeken, dan kun je vast wel even zeggen waar het staat, hoe ik zo'n soort programma realiseer

Verwijderd

Voorbeeld progsel zou misschien wel handig zijn :)
Ik heb me er zelf nooit in verdiept... maar samples zijn altijd handig om te bewaren.

Op internet staan weinig voorbeeldjes.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Zoeken naar Windows-spul begin je op http://msdn.microsoft.com/library.

[ Voor 18% gewijzigd door curry684 op 16-02-2003 16:03 . Reden: Oeps, overlezinkje ]

Professionele website nodig?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 15:33:
Voorbeeld progsel zou misschien wel handig zijn :)
Ik heb me er zelf nooit in verdiept... maar samples zijn altijd handig om te bewaren.

Op internet staan weinig voorbeeldjes.
Gek... ik vind genoeg voorbeelden hoe je direct je LPT poort aanstuurt... ook genoeg voorbeelden hoe je een LCD aan kan sturen via de LPT poort... maar ja.. ik heb natuurlijk een andere google dan jij ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Bij dlportio zit een voorbeeld programma met source.....

Verwijderd

Topicstarter
Creepy schreef op 16 February 2003 @ 16:10:
[...]

Gek... ik vind genoeg voorbeelden hoe je direct je LPT poort aanstuurt... ook genoeg voorbeelden hoe je een LCD aan kan sturen via de LPT poort... maar ja.. ik heb natuurlijk een andere google dan jij ;)
Wat gek dat jij het wel meteen vindt. Ik wil die Google van jou ook wel hebben ;)

• NDF82
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-08 17:12

NDF82

Doomed Space Marine

Pentium 233MHz MMX + Diamond Monster 3D 3DFX Voodoo II

Pagina: 1