[CM] Lage kast... maar de cooler?

Pagina: 1
Acties:

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Ik ben op het moment bezig met een mod om een MP3 computer voor in de auto te maken. Nou heb ik een micro ATX bordje met een Celeron 366 processor. Nou hoort daar een cooler op. Maar alle coolers die ze nu verkopen zijn zo groot en hoog vooral.

Nu heb ik gezocht naar 1U server coolers, maar die kan ik nergens vinden eigenlijk.

Bijvoorbeeld de Spire Racksperr of de Thermaltake en een Coolermaster CI5-6C11B

Thermaltake
http://www.thermaltake.co...rackmount/1uSocket370.htm

Coolermaster
http://www.coolermaster.n...oler/fcpga/ci5-6c11b.html

Spire
http://www.spirecoolers.com/asp/fcc.asp?ProdID=41

Deze lijken me allemaal geschikt, als iemand weet waar ik deze kan kopen, en/of misschien andere suggesties heeft dan zou ik dat graag horen.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

=> DOC
Heb je de pricewatch geprobeerd?

Verwijderd

zon platte 486 cooler dan .. ?

• Willems
Yep, geprobeerd maar deze fans zijn daar niet te bestellen... Die van Spire alleen bij salland maar die willen weer 5 of 6 euro extra voor bestelling onder de 50... En met deze reviews lijkt me dat niet zo geweldig namelijk....

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01 00:34

FlotterPower

Boxy Brown

die spire heb je bij homeshop wel
www.homeshop-productions.nl
hij staat daar wel als chipset koeler aangeboden

[ Voor 26% gewijzigd door FlotterPower op 16-02-2003 16:10 ]

I don't want no cake, I want me some pie!

• Willems
Thanks!!!! Ik heb m'n bestelling al gedaan! :) Kan ik weer verder met m'n projectje volgend weekend! :)

Verwijderd

ik zou die van spire nemen, die heeft het minste dB en als je muziek wilt luistere wil je niet op de achter grond van je muziek BROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEM hore capisch ?:P

Verwijderd

je kunt ook eens kijken naar titan coolers die hebben kopere coolers ook voor 1U kasten en die presteren goed gebruik zelf een 1U P4 cooler van titan en 2.4 @ 2.66 stressed op 36 graden is zeker niet slecht

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ze verkopen ook MP3-spelende-autoradio's :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 13:31:
ik zou die van spire nemen, die heeft het minste dB en als je muziek wilt luistere wil je niet op de achter grond van je muziek BROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEM hore capisch ?:P
Het geluid van zo'n coolertje is denk ik te verwaarlozen met het geluid van je muziek. Laat staan het geluid dat de auto zelf maakt :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Hahahaha ja lol :D
Wat dat betreft kan je met een Alpha koelert ook nog wel af. Je zit in de auto weet je wel :P En zolang die niet op zonneenergie rijden, maken ze herrie (ja, ook in een Mercedes/BMW heb je meer herrie in de oto dan een luchtkoelertje kan maken)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1