Toon posts:

[XP] PC loopt vast bij device manager

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn PC loopt vast zodra ik windows opstart (hij laadt windows nog maar daarna krijg ik un zwart scherm met muis waar ik niks kan, dit is nog voordat hij inlogt in mijn account). Met safe mode kom in wel in windows. het probleem van het vastlopen ligt bij mijn soundcard (Creative Sound Blaster Liver! Value). nu wil ik die er bij device manager uitgooien. maar dat wil niet want dan loopt windows vast!

Hoe kan ik toch mijn soundcard van mijn systeem afgooien?

Verwijderd

Je hebt alle opstart progs uitgezet in msconfig? En een driver installen in veilige modus kan dus niet neem ik aan?

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Veilige modus opstarten, je SB Live uit je device manager gooien in Veilige modus (drivers zijn niet geladen dan). Herstarten en goede drivers installen.

[Edit] Als ie in safe mode crasht is je systeem dusdanig vernaggeld dat ik een fresh install aanraad.

[ Voor 26% gewijzigd door Aetje op 16-02-2003 14:55 ]

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb me soundcard er even uitgehaald. dan doet ie het gewoon, zodra ik mijn soundcard er weer in doe doet hij niks meer :(. ik denk dat iz dusmaar gewoon even format. zal morgen even proberen om nieuwe drivers te instaleren (zijn 25 MB dus dat download ik op school, duurt namelijk zo lang met ISDN).