Toon posts:

problemen na een virus

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen na een virus aan val van twee virussen het love letter virus en het kles h . virus Ik heb ze kunnen verwijder met een virusscanner en met wat antivirus software die ik heb gedownload maar nu wil de computer niets meer starten krijg heeltijd de melding van kan qhnj "exe niet vinden. Deze melding krijg heeltijd in een venster als ik een snelkoppeling aan klikt bevoorbeeld in het Configuratiescherm wat kan hier de oorzaak van zijn kan de harde schijf beschadigd zijn?????????????

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dan ziet het er naar uit dat er wat dingen in je register zijn veranderd met betrekking tot het openen van proggies.

Je hdd zal niet beschadigd zijn, maar een format C: en een reinstall lijkt me geen overbodige luxe

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:43
ftp://ftp.europe.f-secure.com/anti-virus/tools/sirc_dis.reg

Die ff inporteren. (gewoon openen)

Dat virus is zo gemaakt dat ie voor elk programma dat je start ook nog ff virus activeerd. Maar ja, dat bestand kan ie niet vinden, dus foutmelding en voert ie je programma ook niet uit.

Format C: is bij dit soort virussen niet nodig. Wel dubbel scannen, (actuele scanner!) en meteen alle windows updates draaien.
Onder Win2k enz ook even je accounts / rechten checken, sommige virussen gaan daar ook mee kutten

[ Voor 30% gewijzigd door DJSmiley op 16-02-2003 14:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoelje met ff inporteren gewoon openen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 14:43:
wat bedoelje met ff inporteren gewoon openen
Eerst ff downen en dan openen ;)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Met wat researchwerk via google op de naam van 't virus of in de gotsearch naar de naam van 't virus is dit soort info prima te vinden.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.