Toon posts:

Ondertiteling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een film gedownload die uit 2 .mpg bestanden bestaan. Ook heb ik 2 ondertitelings bestandjes geritseld voor deze film.

Maar hoe krijg ik deze nu gebakken? Ik kan met Nero wel een SVCD maken en die werkt ook in mijn stand alone dvd speler.... maar moet ik die ondertiteling bestandjes gewoon meebakken in Nero?

Of moet ik die eerst toevoegen?? Heb al gezocht maar kom er echt niet uit, met BSplayer krijg ik de ondertiteling wel goed op de computer.....

Thnx

PS> ben newbie op dit gebied ;);)

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
volgens mij werken die ondertitel bestanden alleen met een player, als je er een vcd van maakt heb je er niets aan.

Mijn rig

Verwijderd

Topicstarter
marko77 schreef op 16 February 2003 @ 13:56:
volgens mij werken die ondertitel bestanden alleen met een player, als je er een vcd van maakt heb je er niets aan.
Maar ik heb wel eens bij andere thuis gezien dat ze ondertiteling onder een SVCD hadden....

• Bashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:27
Moet ook gewoon kunnen hoor, ik heb ook SVCD's met ondertiteling eronder. 'k Heb ze alleen niet zelf gemaakt, dus ik kan je helaas niet uitleggen hoe het moet. 'k Ben benieuwd hoe het moet...

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
http://www.doom9.org/Soft21/Subtitles/subtitler-2_3.zip
dit is een subtitle plugin voor virtual dub..
je moet maar ff kijken in de readme file daarvan ofzo.
veel DVD spelers ondersteunen geen SVCD met selecteerbare ondertitels,
dus je moet gaan voor de Permanente

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 12:51

seninha

god's right foot

Ik ben sinds kort ook met dit bezig.

Alle informatie en downloads kun je hiervandaan halen.

http://users.pandora.be/sectie/divx2svcd/divx2svcd.htm

iRacing Profile Flickr

Pagina: 1