Ik heb nu een P266 met daarin een S3 virge en voodoo 2 kaart, maar omdat monkey island 4 en veel andere spellen het niet goed werken ben ik van plan om een voodoo 3 2000 PCI te kopen (heb geen agp) en dat scheelt gelijk weer een pci slot. Zou dit veel verschil in performance betekenen en is dit slim ? Ik zag nu dat de voodoo 3 2000 voor nog maar 200 piek te koop was dus dat is best goedkoop (voodoo 2 kan ik nog wel verkopen voor 100 piek)
Verwijderd
Tuurlijk heb je performance winst, alhoewel het niet schrikbarend zal zijn. Ligt natuurlijk ook aan je interne mem en je relatief minder snelle processor. Ik zou een goedkoop mobo op de kop tikken op hcc bijv. met een agp slot. Bij die 266 zou ik een tnt2 prikken. Je kan mijn Viper v770 kopen, loopt met een fannetje op de heatsink stabiel op 170/190 = perfect voor UT/Q3.
Nee ik koop geen nieuwe mobo omdat ik volgend jaar waarschijnlijk een nieuwe pc ga kopen (wat hard nodig is) en ik wil graag Monkey Island 4 normaal kunnen spelen (en sommige andere spellen). En omdat die voodoo 3 2000 nu erg goedkoop is en ik me voodoo2 nog kan verkopen lijkt me dit wel handig
voodoo 3.. zwaar relex ding.. tot vorige maand dan, want ik heb nu lekker een v7700 !!
traktor scratch!
Verwijderd
Is de GeForce2 MX er niet in PCI versie?
Bij mijn locale pcboer ligt die namemlijk voor 289,- in de winkel
Bij mijn locale pcboer ligt die namemlijk voor 289,- in de winkel
Verwijderd
Heb sinds 2 weken m'n Matrox Mill II en Voodoo 2 combinatie vervangen door een Voodoo 3 2000 PCI (geruild
). 2D-scherm is nog steeds even strak op 1024x768. 3D prestaties enorm veel beter op een AMD K6-233MMX systeem. Echt aan te bevelen voor die prijs.
ik denk dat in veel gevallen de cpu je tegenhoud en niet je videokaart; derhalve maar weinig verbetering bij upgrade naar voodoo 3
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
kun je nog aan een voodoo3 komen dan? Ik wilde dr ook een kopen voor mn p233 maar kan hem nergens meer krijgen
In Rotterdam ben ik er gisteren een aantal tegengekomen. Zowel bij Funtronics, Mediamarkt en Dynabyte. Uiteindelijk heb ik hem gekocht bij Dynabyte voor 200 piek. Het schijnt dat Dixons ze ook nog heeft, maar die winkel kon ik even niet vinden.Op vrijdag 17 november 2000 12:30 schreef rick_h het volgende:
kun je nog aan een voodoo3 komen dan? Ik wilde dr ook een kopen voor mn p233 maar kan hem nergens meer krijgen
Misschien heeft Vroom en Dreesman ze nog..
Onder de V&D in de koopgoot.Op vrijdag 17 november 2000 12:55 schreef vanDaal het volgende:
. Het schijnt dat Dixons ze ook nog heeft, maar die winkel kon ik even niet vinden.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Lage 3dmark2000-score? dit is pas laag: 603 punten.... mja.. dat is wel op m'n laptoppie... armada e500 intel p2 400MHz met 64MB.... valt dan nog enigszins mee...
Zeg, die page op geocities, die is toch zeker nog niet af he....
uuhmOp vrijdag 22 december 2000 21:53 schreef SKSEBASTIAN het volgende:
http://www.geocities.com/tweaker219/voodoopage.html
"zaterdag 18 november 2000 00:33"
laatste reactie....... niet echt nuttig om dan nog te reageren SKSEBASTIAN
met papier mache kun je alles maken!!
SKSEBASTIAAN,
Ten eerste die site is behoorlijk waardeloos. Maar dat moet je zelf weten.
Maar waarom ga je die dan vervolgens in elk oud voodoo 3 topic posten? Behoorlijk irritant en totaal irrelevant!
Maar waarom ga je die dan vervolgens in elk oud voodoo 3 topic posten? Behoorlijk irritant en totaal irrelevant!
SKSebas: Precies ja, graag stoppen ermee!Op zaterdag 23 december 2000 19:42 schreef bombadil het volgende:
SKSEBASTIAAN,
Pagina: 1