Toon posts:

3com netwerkkaart probleem!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 3com netwerkkaart ("3com etherlink bus-master ehternet adapter").
We zijn met 4 personen met dezelfde kaart, toen we nog op win95 draaiden was er nooit wat aan de hand, maar sinds we win98SE draaien, moeten we met het opstarten van de pc wel 3 tot 4 minuten wachten voordat de pc is opgestart.hij werkt verder wel goed alleen dat opstarten wordt je helemaal gek van. Ik heb op de site van 3com gekeken of er anderde drivers waren maar ik kon ze helaas niet vinden. trouwens ik heb zelf ook geen drivers bij deze kaart want hij instaleert zichzelf.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!!

• schijndel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-08 07:15
Ip's opgegeven? Win98 wacht namelijk eeuwen voordat hij erachter is dat er geen DHCP server in het netwerk hangt. Vervolgens neemt hij zelf die rol op zich en geeft ips weg. zogehete LOCAL-LINK adressen
ALs het ip handmatig invult, slaat ie het zoeken naar DHCP over en start windows weer sneller op.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 20:29 schreef Grimreaper het volgende:
Ip's opgegeven? Win98 wacht namelijk eeuwen voordat hij erachter is dat er geen DHCP server in het netwerk hangt. Vervolgens neemt hij zelf die rol op zich en geeft ips weg. zogehete LOCAL-LINK adressen
ALs het ip handmatig invult, slaat ie het zoeken naar DHCP over en start windows weer sneller op.[/quote]Weet je misschien ook waar ik dat moet doen, ik ben nl. niet zo op de hoogte met het netwerk gebeuren.

Verwijderd

Ga naar je configuratiescherm, dubbelklik op netwerk eigenschappen (of zo iets, ik draai engels) en klik dan tcp-ip aan en dan eigenschappen, dan begint ie gelijk met de instellingen voor je ip-adres..

Verwijderd

Topicstarter
>:)Bedankt het heeft geholpen, mijn windows start weer goed en snel op.