Toon posts:

Downloadsnelheid verprutst.......

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met mijn downloadsnelheid....... Hij wil op dit moment maar met een maximum van 7 KB/s downloaden... Per file, dus als ik meerdere bestanden download tegelijk krijgen deze allemaal een snelheid van 7 KB/s.....

Ik heb laatst een beetje lopen prutsen met mijn instellingen (register) en sindsdien heb ik dus dit probleem..... De pc van mijn vader heeft er geen last van het is dus een foutje in mijn register.

Weet iemand toevallig hoe ik dit oplos?

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
welk OS :?
Browser :?

[ Voor 38% gewijzigd door HielkeJ op 16-02-2003 11:48 ]

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 17:47

Dennahz

Life feels like hell should.

Weet je nog welke registersleutels je aangepast hebt dan :? Misschien kan je dan die van je pa exporteren en bij jou importeren?

Het is natuurlijk niet slim om in het register te werken zonder een backup te maken..

Twitter

Verwijderd

Topicstarter
WindowsXP Pro is mijn OS, aan mijn browser zal het niet liggen want ik heb het probleem ook in SmartFTP (ik heb trouwens laatst ook een een update (1.96C) voor mijn router (sitecom wireless broadband station) gedownload maar ik neem aan dat dit niet het probleem heeft veroorzaakt..

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

http://www.speedguide.net

Zoek daar maar eens naar een patch die je standaard instellingen herstelt. Staat geloof ik direct bij "Patches".

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 11:52:
WindowsXP Pro is mijn OS, aan mijn browser zal het niet liggen want ik heb het probleem ook in SmartFTP (ik heb trouwens laatst ook een een update (1.96C) voor mijn router (sitecom wireless broadband station) gedownload maar ik neem aan dat dit niet het probleem heeft veroorzaakt..
Lijkt mij niet , aangezien ik mag aannemen dat jou vader ook via die router op het internet zit..

Verwijderd

Topicstarter
ProPHeT_Ewok schreef op 16 February 2003 @ 11:53:
http://www.speedguide.net

Zoek daar maar eens naar een patch die je standaard instellingen herstelt. Staat geloof ik direct bij "Patches".
De patch heeft het probleem opgelost.

Bedankt mensen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:24
..en die patch is ook prima te vinden met bijv. google :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.