Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Zelfbouw case...

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
We hebben dus zelf een case gemaakt van triplex....
Het word dus een case met 2 voedingen en 12 80 mm fans..

Tot zover:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.eggen/Pict0007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.eggen/Pict0010.jpg

meer pics

Hij moet nog een keertje in de verf....(en nu goeie verf want die spuitbussen is niks)
Iemand nog suggesties wat we er verder aan kunnen doen?

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

Ik denk dat je je eindresultaat moet posten ipv alles wat je nieuw hebt aangebracht..

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

Verwijderd

Topicstarter
Outsync schreef op 16 februari 2003 @ 11:44:
Ik denk dat je je eindresultaat moet posten ipv alles wat je nieuw hebt aangebracht..
Ik vraag dus om suggesties wat we dr nog meer aan kunnen doen

Verwijderd

heb je wel rekening gehouden met houdrot? :D

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 11:47:
heb je wel rekening gehouden met houdrot? :D
hahah......goed dat je t zegt...we zullen dr wat aan doen...

Verwijderd

Wat komt er allemaal in die case te zitten van hardware ??

Verwijderd

Een zelf gemaakte Case is wel cool, en hout is dapper. We zien wel eens metaal, lexaan of plexiglas, maar triplex is weer eens wat anders.
Waarom wil je eigenlijk twee voedingen? Gaan er soms 2 pc's in? En 12 keer 80mm lijkt me een overkill, dan zou ik waterkoeling doen, maar goed, vertel vertel!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 11:53:
Wat komt er allemaal in die case te zitten van hardware ??
De pc van me broertje:
xp2100+
Asus A7V8X KT400
256 DDR pc 2700 cas 2
Gef4 mx 460 128 DDR
Maxtor 7200 rpm 60 GB

En verder de usual shit :P

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics
Ook is het belangrijk dat je mod "af" is; open geen topic als je je HDD led hebt vervangen als je nog nog bezig bent met de complete mod... Geen previews.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 11:54:
Een zelf gemaakte Case is wel cool, en hout is dapper. We zien wel eens metaal, lexaan of plexiglas, maar triplex is weer eens wat anders.
Waarom wil je eigenlijk twee voedingen? Gaan er soms 2 pc's in? En 12 keer 80mm lijkt me een overkill, dan zou ik waterkoeling doen, maar goed, vertel vertel!
de 2 de voeding is voor die 12 fans....en jah is wel grappig om es te testen met 12 fans ...zien of t werkt....
En ook al maakt t niks uit qua temp, het ziet er wel sjiek uit (indien t allemaal led fans worden)

Verwijderd

Topicstarter
Voor de 2de maal ik vraag om suggesties....wat wer dr nog meer mee kunnen doen....

Verwijderd

Ik zou 'm niet in hout maken maar van aluminium/staal of een ander metaal... hout vind ik namelijk niet erg mooi :P

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 12:57
Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 12:00:
[...]

Voor de 2de maal ik vraag om suggesties....wat wer dr nog meer mee kunnen doen....
Moet ik soms de openings post quoten van Het "Post hier je kleine mods" topic waaronder ander in staat
Overigens leent dit topic zich ook voor het posten van mods in progress, tussenstapjes naar je uiteindelijke casemod dus.
dus niet zo eigenwijs zijn graag

Verwijderd

Topicstarter
vind je dit een kleine mod dan :( ??? IS niet iets wat je ff in 5 min doet nl.....zit al dagen werk in....

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dit is overduidelijk een mod in progress EN NIET EEN MOD DIE KLAAR IS

Verwijderd

Topicstarter
StephanL schreef op 16 February 2003 @ 12:03:
[...]

Moet ik soms de openings post quoten van Het "Post hier je kleine mods" topic waaronder ander in staat

[...]
dus niet zo eigenwijs zijn graag
oke hij is daar gepost....

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Sorry, maar hij's nog niet af. (Zie Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics )Wil je toch ff showen alvast, dan kan dat in [rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic[/rml] :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.