Fans van me Leadtek a250 gehaald :+

Pagina: 1
Acties:

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023
Ik heb een Leadtek a250 ultra TD ti4600

Nou was dat nog de enige herrie veroorzaker in m'n pc,
nu heb ik gewoon die 2 fannetjes eraf gesloopt en laat de heatsink koelen door een beetje airflow in m'n kast

nu draait 3d mark normaal en voelt me heatsink wel wat heter aan, maar lijkt goed te werken.

maar kan dit kwaad ofzow?, moet ik nu constant de boel in de gaten houden? :)

(ik heb nog wel meer, maar reageer eerst maar :+ )

Verwijderd

Het zal niet goed zijn voor de levensduur. Persoonlijk zou ik het niet doen, vooral niet als het een game pc is. Maar als je er rechtstreeks een fan op hebt blazen in de zijkant van je case of achterkant zou je het zo kunnen laten mocht de heatsink niet al te heet worden.

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-02 21:28
tip:
pak een oude pci kaart zorg dat de contact punten niet meer werken (dmv bijv. doorslijpen)
maak midden in gat waar een fan door kan blazen (een soort blowhole) en maak de fan hier aan vast en laat deze op je videokaart blazen.

voordeel: je kan een stille fan pakken
nadeel: het kost je een pci slot

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Verwijderd

darn.... ben ik weer telaaat met mijn bagger typo kunsten...
Idd zoals tijgermobiel zegt... 80/92 en op 5/7 volt pakken en dan er op laten blazen (wel een afstandje houde en niet er op schroeven dan gaat hij als nog fluiten door de airflow die er heen gedrukt wordt).

• Rebels
zoiets? :)

ik had nog een Papst 80mm liggen, na 5 minuten frotten heb ik zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://212.61.68.34/rebels/vidkaartfan.jpg

Verwijderd

je kan ook van die slotcoolers kopen en die op 7 volt laten lopen koelt de de videokaart en v het beter voor je case temp, [hete lucht word uit de kast gegeooid]

Verwijderd

Rebels schreef op 16 February 2003 @ 12:01:
zoiets? :)

ik had nog een Papst 80mm liggen, na 5 minuten frotten heb ik zoiets:

[afbeelding]
Ziet er zeer goed uit, alleen zit er wel een gat in dat pci kaartje? Anders kan die fan nauwelijks lucht aanzuigen.

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 19:22
Die slotcoolers maken nog best wel een herrie. Ik denk zelfs dat ze meer herrie maken dan de originele fans van de Leadtek. Deze oplossing met een papst-fan lijkt mij wel een goede oplossing. Als je een redelijke airflow in je kast hebt kan de warme lucht namelijk goed weg

• Rebels
Ik heb net een slotkoelertje gemod naar 7volt, maar die trekt weinig lucht dan hoor

die Papst draait nu op 12 volt, hoor ik ook, die maar es op 7volt proberen,
heatsink voelt goed aan, dus dan zou ik me verder geen zorgen hoeven maken? :)
Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 12:03:
[...]

Ziet er zeer goed uit, alleen zit er wel een gat in dat pci kaartje? Anders kan die fan nauwelijks lucht aanzuigen.
Das een verbogen afdekplaatje ;)

Verwijderd

in de computer totaal staat deze maand (p 88-89) een zalman koelblok die zonder fan een geforce 4 mx/ti of radeon 95/9700 kan koelen. waarschijnlijk ook nog andere kaarten. pic komt zo

• Icey
  • Laatst online: 23:43
Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 12:11:
in de computer totaal staat deze maand (p 88-89) een zalman koelblok die zonder fan een geforce 4 mx/ti of radeon 95/9700 kan koelen. waarschijnlijk ook nog andere kaarten. pic komt zo
zalman hp 80, algemeen bekend na wij dachten...

Verwijderd

Icey schreef op 16 February 2003 @ 12:14:
[...]

zalman hp 80, algemeen bekend na wij dachten...
zou kunnen, ik dacht dat het een nieuwe was, omdat hij deze maand gereviewd was. het is iig deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/zalman.JPG
edit: je hebt gelijk: zalman zm80a-hp

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 12:19 ]

Verwijderd

computerbladen zijn altijd later dan tweakers ;)
http://www.tweakers.net/nieuws/23269/
5 maanden geleden ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 12:23:
computerbladen zijn altijd later dan tweakers ;)
http://www.tweakers.net/nieuws/23269/
5 maanden geleden ;)
jah, idd, voor nix plaatje zitten inscannen

• Rebels
Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 12:25:
[...]

jah, idd, voor nix plaatje zitten inscannen
wehhehe
en dan gaat het ook nog om dat je mij een oplossing geeft, dat dat ding bestond wist ik ook wel! :D

:X

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat een zieke cooling zeg :P

Trouwens, dit gaat ook maar deels werken. Wat je doet is alle warmte van je vid. kaart chip naar het koelblok leiden. Dat wordt langzaam afgestaan aan de lucht... tja en dan. De lucht in je kast warmt langzaam op.

Ze moeten er wel bij vermelden dat je een redelijke airflow in je kast moet hebben die de lucht verfrist.
Als je deze monteert op een 9700 pro zonder enige andere koeling in de kast. Dan wordt het zaakje geheid behoorlijk warmpjes

just my 2 cents

Viper®

• Rebels
Maar iig, Papst draait nu op 7 volt, ik draai al een half uur 3d mark, heatsink voelt goed aan (niet te heet dus)

dus zolang ik geef artifacts krijg als ik weer es 5 uur achter elkaar Mohaa speel, is alles OK? :)
of kan het de levenduur van de kaart beinvloeden? (koelt waarschijnlijk beter zo, dus gaat ie langer mee nu? ;) )

• Rebels
en nog wat mooier afgewerkt :)

Afbeeldingslocatie: http://212.61.68.34/rebels/koelingafgewerkt.jpg

Ik ben wel tevreden :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Viper_74 schreef op 16 February 2003 @ 12:30:
Ze moeten er wel bij vermelden dat je een redelijke airflow in je kast moet hebben die de lucht verfrist.
Als je deze monteert op een 9700 pro zonder enige andere koeling in de kast. Dan wordt het zaakje geheid behoorlijk warmpjes

Valt echt mee hoor. Ik heb op dit moment zo goed als geen airflow in mijn kast. De enige 'flow' wordt verzorgd door mijn Enermax EG365P-VE(FMA) die standaard op de laagste stand staat.
Ik kan echter meer dan prima gamen met met 9700 Pro die ingepakt is in een Zalman ZM80A-hp.

Rebels, zolang je je heatsink nog aan kunt raken lijkt me er weinig aan de hand eigenlijk. Ik zou het gewoon een tijdje uitproberen.

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Die papst is een mooie oplossing, als je geen andere casefans hebt is het misschien wat weinig, maar denk dat dit zeker voldoet, maar zoals al eerder gezegd moet het wel zo zijn dat de papst slechts tot op een hoekje vast zit op de pci plaat, anders geen lucht.

De zalman is puur gemaakt voor een dergelijke situatie, dus als je echt helemáál stil wilt, zet je die er gewoon op. Maar dit lijkt me perfect te werken.

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
valt er ergens op je voeding meer dan 12V te trekken? Zo ja, waar en hoe? Het is vor een fannetje.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 12:18:
[...]

zou kunnen, ik dacht dat het een nieuwe was, omdat hij deze maand gereviewd was. het is iig deze:
[afbeelding]
edit: je hebt gelijk: zalman zm80a-hp
Die zalman koeler ziet er echt heel bruut uit zeker als je een windows in je case hebt maar hoe is de koeling van dat ding als je echt voluit gaat gamen met je kaart

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-02 21:07

vehpol

Go Go Gadget!

Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 16:58:
[...]

Die zalman koeler ziet er echt heel bruut uit zeker als je een windows in je case hebt maar hoe is de koeling van dat ding als je echt voluit gaat gamen met je kaart
Gebruik even de search, er moet ergens een speciaal topic over lopen!

Ceci n'est pas une signature!

• Rebels
iets betere pics ;)

Afbeeldingslocatie: http://212.61.68.34/rebels/modpage/vidkaart/vidkaartzonderfan.jpg

Verbogen pci plaatje :)
Afbeeldingslocatie: http://212.61.68.34/rebels/modpage/vidkaart/slotkeoler.jpg

• Casejunkie
Rebels schreef op 16 February 2003 @ 18:20:
iets betere pics ;)

[afbeelding]

Verbogen pci plaatje :)
[afbeelding]
Dit is ook idd een oplossing.
Mijn oplossing was gewoon een oude kaart te pakken en hier een groot gat in te maken. (kan helaas geen plaatje vinden :( )

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Wordt er soms nogal veel gerookt bij jou ofzo?
Al dat bruine stof komt de levensduur van je fans ook niet zo ten goede.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
gaat zo'n loshangende fan niet enorm resoneren? Of heb je daar niet zo'n last van?

Verwijderd

jvvv schreef op 16 februari 2003 @ 16:52:
valt er ergens op je voeding meer dan 12V te trekken? Zo ja, waar en hoe? Het is vor een fannetje.
je kan de 12 volt lijn als + pakken en de - 5 of -12 als - lijn, dan heb je 24 of 17 volt :P

hoeveel volt wou je hebben dan?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 21:26 ]

• jvvv
  • Laatst online: 04-11-2025
een 12V fan op 14 laten draaien ofzo... Mijn walkman van 3V heeft ooit een volle minuut op 12V gedraait. (kwam wel rook uit), dus kan een fannetje dat ook wel. Niet constant, maar af en toe.

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 09-02 08:02

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

waar heb je die traanplaat gehaald?

¯\_(ツ)_/¯

• Casejunkie
beschuitfluiter schreef op 17 February 2003 @ 16:14:
waar heb je die traanplaat gehaald?
Dat is plak folie dat je bij de betere doe het zelf zkenen kan kopen ik dacht iets van 10 euro per rol.

Ik heb hier zelf ook nog een complete rol liggen

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 19:28
IceStorm schreef op 16 februari 2003 @ 15:54:

[...]

Valt echt mee hoor. Ik heb op dit moment zo goed als geen airflow in mijn kast. De enige 'flow' wordt verzorgd door mijn Enermax EG365P-VE(FMA) die standaard op de laagste stand staat.
Ik kan echter meer dan prima gamen met met 9700 Pro die ingepakt is in een Zalman ZM80A-hp.

Rebels, zolang je je heatsink nog aan kunt raken lijkt me er weinig aan de hand eigenlijk. Ik zou het gewoon een tijdje uitproberen.
Idd, als je die ti4600 niet oc'ed kan je de fans er gewoon afslopen zonder enig gevaar.

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 09-02 08:02

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

tijgermobiel schreef op 17 February 2003 @ 16:40:
[...]

Dat is plak folie dat je bij de betere doe het zelf zkenen kan kopen ik dacht iets van 10 euro per rol.

Ik heb hier zelf ook nog een complete rol liggen
o... die wilde ik in me auto hebben, maar dat gaat nie met folie

¯\_(ツ)_/¯

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik ga het ook maar is wagen want ik erger me ook aan het geluid, maar ik denk dat het stukken makelijker is om alleen even de fans in de heatsink niet aan te sluiten (zie connectors op foto). Als het niet goed blijkt te werken dan sluit je ze weer aan, of maar een enkele.

Mijn V&A

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Lijkt me ook een irritant geluid. Van die kleine ventilatortjes en dan 2 ervan. Koelt ook totaal niet lijkt me.

• Rebels
OC-Addict schreef op 18 February 2003 @ 08:56:
Ik ga het ook maar is wagen want ik erger me ook aan het geluid, maar ik denk dat het stukken makelijker is om alleen even de fans in de heatsink niet aan te sluiten (zie connectors op foto). Als het niet goed blijkt te werken dan sluit je ze weer aan, of maar een enkele.
Tja, dat had ik eerst ook, dat wordt dus te heet ;)

maar ik draai nu dus al 2 dagen zow en gaat perfect hoorw, maar vooral die stilte :9

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Rebels schreef op 18 februari 2003 @ 17:32:
[...]

Tja, dat had ik eerst ook, dat wordt dus te heet ;)

maar ik draai nu dus al 2 dagen zow en gaat perfect hoorw, maar vooral die stilte :9
Dus je wil zeggen dat als je de fans er uithaalt er sprake is van betere cooling? Zo ja zijn ze moeilijk te verwijderen?

Ik heb ze nu al 2 dagen uitstaan (fans gedisconnect) en hij word aardig heet maar alles blijft stabiel op standaard oc speeds :). En dit is dus niet met een extra fan of dergelike er op gericht.

[ Voor 4% gewijzigd door Workaholic op 19-02-2003 09:44 ]

Mijn V&A

• Rebels
OC-Addict schreef op 19 February 2003 @ 09:43:
[...]

Dus je wil zeggen dat als je de fans er uithaalt er sprake is van betere cooling? Zo ja zijn ze moeilijk te verwijderen?

Ik heb ze nu al 2 dagen uitstaan (fans gedisconnect) en hij word aardig heet maar alles blijft stabiel op standaard oc speeds :). En dit is dus niet met een extra fan of dergelike er op gericht.
Hmm, dat is mijn startpost, daar voelde ik me dus niet helemaal lekker bij!
wordt best wel heet hoorw, ik zou er toch een fannetje op richten :)

Ik heb niet gevoeld of er verschil was met die uitstaande fannetjes erop of eraf, lijkt me niet veel uitmaken, maar je schroeft ze zo eraf hoorw

[ Voor 12% gewijzigd door Rebels op 19-02-2003 09:54 ]

Verwijderd

Ik kick dit topic even omdat ik benieuwd ben of de kaarten hier nog steeds zonder problemen draaien zonder die 2fans. Ik ben vanplan dit ook met mijn leadtek gf4600 te doen :)
:7

• Rebels
is heel toevallig dat ik zie dat je kickt, maar het draait nog steeds perfect! :7

speel uren op een dag Mohaa enzow, no probs at all

Verwijderd

Rebels schreef op 01 april 2003 @ 23:32:
is heel toevallig dat ik zie dat je kickt, maar het draait nog steeds perfect! :7

speel uren op een dag Mohaa enzow, no probs at all
damn son :7

Dan ga ik dat morgen ook ff proberen. :) Dingen maken nogal een fluittoon |:(

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-02 18:42
Ik heb mijn volledige heatsink eraf gehaald en vervangen door de VGA GF4 Coolerset van Thermaltake. Werkt erg goed moet ik zeggen. Nog wat heatsinks op het memory geplakt en draaien maar. De fan is aangesloten op een fanbus dus kan mooi het toerental (en dus geluid) regelen.

De oplossing van Rebels vind ik overigens ook erg strak.

Foto's (niet echt heel scherp, sorry..)
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/bj.vansluis/Radaba/Geforce4_voorkant.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/bj.vansluis/Radaba/Geforce4_achterkant.jpg

• Casejunkie
bassio schreef op 02 April 2003 @ 10:34:

De oplossing van Rebels vind ik overigens ook erg strak.
[mierneukmodus]
De oplossing van rebels? van mijn hoor ikke bedacht :P
[/hij is door mij bedacht]

Het is erg goed om te horen dat hij nog goed werkt dan ga ik deze mod binnenkort ook zelf uitvoeren.

• bassio
  • Laatst online: 15-02 18:42
Oeps |:( |:(

Sorry, hulde voor jou dan.... _/-\o_ _/-\o_ . Idee was inderdaad van jou zag ik net.....

Verwijderd

Ik heb nu inmiddels 1 fan uit gezet. Dat gaat goed tot nu toe :). Vanavond eens de 2de uitzetten. Ik heb uiteraard een blowhole in mijn kast zitten die nu voor wat airflow moet zorgen. (chieftec blue case). :7

• Smarron
  • Laatst online: 15-02 22:20

Smarron

The bend

Ik heb gewoon het hele blok van mijn Leadtek vervangen voor die ZM80-HP. Werkt perfect en geen geluid meer.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~whatsupdoc/GoT/Zalman01.jpg

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Smarron schreef op 02 April 2003 @ 14:00:
Ik heb gewoon het hele blok van mijn Leadtek vervangen voor die ZM80-HP. Werkt perfect en geen geluid meer.

[afbeelding]
Oke dat heb ik ook maar dan krijg ik strepen in beeld en zo... me geheugen wordt nu niet gekoelt.. dus er maar weer afgehaalt.. Me ti draait nu al 2 weken met 1 fan die bij de core zit... gaat perfect.

• Smarron
  • Laatst online: 15-02 22:20

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 15:13:
Oke dat heb ik ook maar dan krijg ik strepen in beeld en zo... me geheugen wordt nu niet gekoelt.. dus er maar weer afgehaalt.. Me ti draait nu al 2 weken met 1 fan die bij de core zit... gaat perfect.
Vreemd. Ik heb daar geen last van. Ik kan hem zelfs nog oc-en zonder artifacts (gemeten met de nVidia Omega 42.30a).

Eigenlijk klopt het ook niet, want er zijn genoeg Ti4x00 die niet eens standaard geheugenkoeling hebben.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

het hele probleem van die leadtek koelers zijn die stoffiltertjes die achter het fannetje zitten meestal lopen deze aan tegen het fannetje en maken een enorme teringherrie haal ze ertussen uit en hoppa inene een stuk stiller

• Rebels
tijgermobiel schreef op 02 april 2003 @ 13:02:
[...]

[mierneukmodus]
De oplossing van rebels? van mijn hoor ikke bedacht :P
[/hij is door mij bedacht]

Het is erg goed om te horen dat hij nog goed werkt dan ga ik deze mod binnenkort ook zelf uitvoeren.
Ik had het nog nooit ergens gezien of van gehoord, dus voor mij heb ik het echt zelf bedacht! :Y)
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 17:35:
het hele probleem van die leadtek koelers zijn die stoffiltertjes die achter het fannetje zitten meestal lopen deze aan tegen het fannetje en maken een enorme teringherrie haal ze ertussen uit en hoppa inene een stuk stiller
Die stoffiltertjes had ik er allang tussenuit gehaald, scheelde weinig tot niks

• Casejunkie
Rebels schreef op 02 April 2003 @ 17:52:

Ik had het nog nooit ergens gezien of van gehoord, dus voor mij heb ik het echt zelf bedacht! :Y)
Lees ff dit topic ik door en dan lees je dat ik dit idee aan jou had aangedragen.
Maar dat maakt verder ook niet.

Ik heb wel een vraagje aan je kan jij toevallig met winfox de temperatuur uitlezen van je Videokaart? Ik heb namelijk de ti 4400 editie en daarbij kan het niet en ik vraag me af of het bij de ti 4600 wel kan.

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:06

_WgV_

It's a magical world!

tijgermobiel schreef op 02 April 2003 @ 17:55:
[...]

Lees ff dit topic ik door en dan lees je dat ik dit idee aan jou had aangedragen.
Maar dat maakt verder ook niet.

Ik heb wel een vraagje aan je kan jij toevallig met winfox de temperatuur uitlezen van je Videokaart? Ik heb namelijk de ti 4400 editie en daarbij kan het niet en ik vraag me af of het bij de ti 4600 wel kan.
Loopt toch niet zo te zeuren, jij deed het met een oud pci kaartje (dat idee is ook niet van jou, iemand anders deed het met een isa kaartje en zijn fan kreeg zelfs z'n stroom van het isa slot)
Rebels deed het simpeler met zo'n verbogen plaatje. :)

[ Voor 3% gewijzigd door _WgV_ op 02-04-2003 18:10 ]

#StopBurningStuff

Verwijderd

Ok mijn leadtek gf4 4600 wordt dus echt wel veelste heet met alle 2 de fans uit (staat wel 80mm fan op + 2 casefans erboven die de lucht eruit zuigen. :(

Met 1 zon fannetje aan gaat het wel goed. Scheelt ook klein beetje in geluid. Jammer maar gaat niet goed hier met 2 uit :|

• Rebels
ff echt mierenneuken dan:

deze zin in me startpost
Rebels schreef op 16 February 2003 @ 11:36:

(ik heb nog wel meer, maar reageer eerst maar :+ )
houdt in dat ik allang deze oplossing had liggen,

kijk tijden van post, ik post 5minuten na jou reply de foto

edit:
zie nu ook dat je die :X in me gastenboek bent

[ Voor 9% gewijzigd door Rebels op 02-04-2003 19:00 ]

• Rebels
Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 18:45:
Ok mijn leadtek gf4 4600 wordt dus echt wel veelste heet met alle 2 de fans uit (staat wel 80mm fan op + 2 casefans erboven die de lucht eruit zuigen. :(

Met 1 zon fannetje aan gaat het wel goed. Scheelt ook klein beetje in geluid. Jammer maar gaat niet goed hier met 2 uit :|
waar baseer je op dat ie teheet wordt dan? :)

heb je artifacs oid?

Verwijderd

Dat ik me handen brandt aan de heatsink ????? :P en dat ik niet meer me ram op 750 kan laten lopen en eerst wel :|

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:37
Ik heb mijn Leadtek A250 Ultra TD (Ti4600) op standaard snelheden lopen met beide fans uit. Keb nog niet gegamed dus ik zal ff kijken of ie het houd (hij zal tog niet gelijk kapot gaan als hij niet genoeg gekoeld wordt :? ). Ik heb gewoon de stekkertjes eruit getrokken :*)

BTW Ik kan zelfs me IBM 80GB horen ratelen >:)

[ Voor 10% gewijzigd door XoReP op 03-04-2003 23:09 . Reden: Au net mijn vingers vrabrand na 15 min GoTTen (1fan staat weer aan) ]

Verwijderd

Haha ik heb precies heb zelfde probleem ik vind dat die dingen zn herrie maken en er komt zoveel stof tussen het alu.
Het eerste wat ik gedaan heb zijn de stof "filters" eruit halen. Dat ze dat zo durven noemen dat scheelde al een hoop. Misschien ga ik dit binnekort ook ff proberen ziet er top uit.

• XoReP
Als hij te warm is dan geeft hij toch eerst artifacts voordat ie tebarstewn gaat ofzo :? En als hij gewoon heel lang heel heet blijft slijd hij dan niet harder of boeit het niet zo veel?

• Rebels
Master Tweaker schreef op 03 April 2003 @ 22:38:
Ik heb mijn Leadtek A250 Ultra TD (Ti4600) op standaard snelheden lopen met beide fans uit. Keb nog niet gegamed dus ik zal ff kijken of ie het houd (hij zal tog niet gelijk kapot gaan als hij niet genoeg gekoeld wordt :? ). Ik heb gewoon de stekkertjes eruit getrokken :*)

BTW Ik kan zelfs me IBM 80GB horen ratelen >:)
ik help het hopen voor je, ik vond het iig niks, zo had ik het in me startpost he?
bij mij werd ie toch wel heet :/

• djolaff
  • Laatst online: 05-12-2024
Ik hebook da fanetjes eral gehaald en werk super
kan ik ook een keer snachts slapen ;)

• Rebels
KIJK NOU UIT ALLEMAAL HE!

hij wordt echt wel TEHEET zonder fannetjes, ik sta niet voor de gevolgen in nu ik de hype ben begonnen!
8)7

• djolaff
  • Laatst online: 05-12-2024
Ja >:)
maar ik heb de fan van het deurtje van me chieftek wer aanstaan :)

• XoReP
Ik heb alleen nog maar fan's van voeding/cpu lopen >:)

[ Voor 13% gewijzigd door XoReP op 05-04-2003 01:01 ]

Pagina: 1