Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Tja ik zou natuurlijk een verhaaltje kunnen houden dat ik er trots op ben dat er 2K gehaald is, maar eigenlijk is dit zwaar onder de maat!
Als ik alleen al kijk naar de Teams Top 15 en al die nullen zie, vind ik dat bedroevend...
Voorstel:
Meer flushen!!
Als ik alleen al kijk naar de Teams Top 15 en al die nullen zie, vind ik dat bedroevend...
Voorstel:
Meer flushen!!
Sobat blijft ook op '0' staan.My schreef op 16 February 2003 @ 11:48:
Tja ik zou natuurlijk een verhaaltje kunnen houden dat ik er trots op ben dat er 2K gehaald is, maar eigenlijk is dit zwaar onder de maat!
Voorstel:
Meer flushen!!
Sobat doet samen met Geintje (The LawnMooherMen). Wacht maar op wat komen gaat...
[ Voor 4% gewijzigd door Sobat op 16-02-2003 11:58 ]
The LawnMooherMen
Tip: ga eens op tijd naar bed. Daar knap je van op...
The LawnMooherMen
hee rukker kom eens terug op IRC je staat nog steeds ingelogt...... enne waarom is je site down?My schreef op 16 februari 2003 @ 11:48:
Voorstel:
Meer flushen!!
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
zullen we vandaag "voorproefje" geven ?Sobat schreef op 16 February 2003 @ 11:57:
[...]
Sobat blijft ook op '0' staan.
Sobat doet samen met Geintje (The LawnMooherMen). Wacht maar op wat komen gaat...
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
[ Voor 6% gewijzigd door Z!oN op 16-02-2003 13:49 . Reden: Niemand heeft dat gezien he :? ]
Knal er maar vast 1000 op joh...
The LawnMooherMen
OKay...
maar doe dat "geleidelijk"
geeft andere team "kans" om bij te houden
WhOahhahaahahahahahahah
[ Voor 39% gewijzigd door geintje op 16-02-2003 21:50 ]
Je krijgt er WEER echt plezier in he... Hoop dat je 'anderen' ook aansteekt. Binnen de kortste keren staat DPC dan weer op 1geintje schreef op 16 February 2003 @ 13:58:
[...]
OKay...![]()
maar doe dat "geleidelijk"
geeft andere team "kans" om bij te houden
WhOahhahaahahahahahahah
[afbeelding]
The LawnMooherMen
D'as wel de bedoeling !!!
Verwijderd
/me kijkt verward naar de stats....
Volgens DSpy was de score voor gisteren ongeveer 2x groter....
Volgens DSpy was de score voor gisteren ongeveer 2x groter....
dat word morgen vette #1 notering..
DPC_Geintje ( voorheen DPC_LawnMooherMen)
heeft net zoveel als no's 2,3 en 4 samen !
Go team GO !!!
Flauw zeg, ik vind dat je een andere manier moet vinden om Team Switch van de 1e plaats af te helpen 
Trouwens, morgenmiddag allemaal stats checken...
Dit was een officiële tip
morgen middag ..
hmmm doet ik het NOG eens
hmmm doet ik het NOG eens
Kijk uit je verteld ze teveelMy schreef op 16 February 2003 @ 21:34:
Flauw zeg, ik vind dat je een andere manier moet vinden om Team Switch van de 1e plaats af te helpen
#StopBurningStuff
Ik hoop trouwens dat www.teamswitch.org het weer doet anders zal het uurstats bekijken ook niet zoveel zin hebben...
En trouwens als die niet up is dat zal er niet eens iets te bekijken zijn... zelfs niet op Sengent...
Maargoed, ik hoop op het allerbeste
En trouwens als die niet up is dat zal er niet eens iets te bekijken zijn... zelfs niet op Sengent...
Verwijderd
Site is weer upMy schreef op 16 februari 2003 @ 23:33:
Ik hoop trouwens dat www.teamswitch.org het weer doet anders zal het uurstats bekijken ook niet zoveel zin hebben...
De dagstats zijn wel een beetje foutief, omdat ik pas om 00:47 de standen van Sengent heb gehaald, ipv 23:02 uur. (Griz houdt nog steeds 23:00 uur aan volgens mij
Verwijderd
Ik heb het verschoven naar 24:00. De stats zijn nu zo geautomatiseerd dat ik HELEMAAL NIKS meer hoef te doen, dus dan kan ik ze net zo goed van 0:00 - 0:00 draaien, dan komen ze tenminste overeen met onze DSpy's.Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 01:05:
[...]
Site is weer upIk was een weekendje weg dus kon er niet eerder wat aan doen..
De dagstats zijn wel een beetje foutief, omdat ik pas om 00:47 de standen van Sengent heb gehaald, ipv 23:02 uur. (Griz houdt nog steeds 23:00 uur aan volgens mij)
doeeeenVerwijderd schreef op 17 February 2003 @ 08:21:
[...]
Ik heb het verschoven naar 24:00. De stats zijn nu zo geautomatiseerd dat ik HELEMAAL NIKS meer hoef te doen, dus dan kan ik ze net zo goed van 0:00 - 0:00 draaien, dan komen ze tenminste overeen met onze DSpy's.
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Pagina: 1