This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
daar kan je de frame limit inschakelen en alles gaat weer normaal
PIC!!
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 12:41 ]
Ik weet alleen niet of dat soort programma's ook werken bij emulators.
The devil is in the details.
white dust: die dingen ken ik niet, ik zal eens even op google speuren. bedankt allemaal!!
edit: spellen?
[ Voor 16% gewijzigd door sh4d0wman op 16-02-2003 13:00 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
OFFtopicsh4d0wman schreef op 16 February 2003 @ 12:19:
ik zal eens bij frame limit kijken, heb idd pete`s plugin
white dust: die dingen ken ik niet, ik zal eens even op google speuren. bedankt allemaal!!
welke spellen???
het werkt! bedanktVerwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 11:43:
welke plugin gebruik je? pete's????
daar kan je de frame limit inschakelen en alles gaat weer normaal
Er zijn gratis emulators te downloaden, maar sommigen zijn ook te koop. Google maar eens op 'Emulator + [Console naar keuze]'Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 13:21:
hallo.Is een emulator gratis.Of moet jehet buy'en.
Verwijderd
Maar Metal Gear Solid is er ook voor de PC trouwens
Ik denk dat dat per emulator verschilt, ik meen me te herinneren dat Bleem! gebruik maakt van Direct3D (zodat het er idd gladder uit zag), ik weet niet hoe dat met andere emulators zit...Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 16:30:
Hé bedankt jongens/meiden.Zal even op www.google.nl kijken.Maar als ik een emulator van de ps1 neem en ik wil bijv.Het spel metal gear solid van de ps1 op de pc spelen is het beeld dan mooier of blijft het net zoals op de ps1.
Verwijderd