He, ik heb mij de afgelopen weken georienteerd op een harddisk mp3 player, maar zit nu heel erg in dubio over wat en hoe.
Eerst nog ff dank alvast aan "the_Omniscient" voor zijn koning tabel met players
( [rml][ MP3] New HD-players: concurrentie voor iPod, Zen of Archos?[/rml] )
Maar het probleem is dat ik een mp3 player dus zoek die wel wat kan hebben, ik ga over 2 weken voor 7 weken snowboarden
en wil graag met zo'n geinige unit de berg op.
Zelf had ik mijn oog laten vallen op de "zen"
of de "archos jukebox" 
Het probleem met de Zen is dat de batterij niet kan worden vervangen
en na 2 jaar dood scheint te zijn. Hebben jullie meer hier over gehoort.
De Archos is heel ralext en niet te duur maar nu vroeg ik me af, er zit maar 2 mb intern geheuge in en met snowboarden zit je nou niet bepaalt stil,
en naar mijn weten vind zo'n harddisk het niet leuk als er flink me geschud word. Is het niet zo dat die harddisk na een maand snowboarden helemaal gammel is.
Thanks, okki
Graag reactie, en niet van dat de ik de ipod moet nemen want die is toch veels te duur
Eerst nog ff dank alvast aan "the_Omniscient" voor zijn koning tabel met players
( [rml][ MP3] New HD-players: concurrentie voor iPod, Zen of Archos?[/rml] )
Maar het probleem is dat ik een mp3 player dus zoek die wel wat kan hebben, ik ga over 2 weken voor 7 weken snowboarden
Zelf had ik mijn oog laten vallen op de "zen"
Het probleem met de Zen is dat de batterij niet kan worden vervangen
De Archos is heel ralext en niet te duur maar nu vroeg ik me af, er zit maar 2 mb intern geheuge in en met snowboarden zit je nou niet bepaalt stil,
Thanks, okki
Graag reactie, en niet van dat de ik de ipod moet nemen want die is toch veels te duur