Nieuwe opzet: Myreact / profiel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
De upgrade naar de nieuwe versie van React is mooi, maar ik ben alleen niet zo blij met de lay-out en opzet van de Myreact / profiel pagina. Ik vroeg me af of ik de enige ben of dat meer mensen dit vinden?

Het onderscheid tussen profiel en Myreact vind ik ten eerste niet zo duidelijk.
Als ik op het profiel van iemand anders klik, dan doe ik dat meestal omdat ik dingen zoals de geboortedatum of woonplaats van die persoon wil weten. Nu moet ik daar 2x voor klikken.
Verder staat er 2 keer een link naar het profiel van iemand, zowel in de linker als rechter kolom. Wat is het nut daarvan?
Ook vind ik de lay-out van de linker kolom wat onoverzichtelijk, doordat een aantal gegevens zo pal naast het user icon worden gezet.
De search optie in het eigen profiel vind ik een beetje onzin. Waarom zou ik eerst op mijn profiel klikken en dan op search, in plaats van meteen op de search link te klikken? Misschien kunnen jullie er in de prefs een optie van maken om dit te verbergen?

Tot slot valt het me net op dat de fora en topic lists uit het profiel zijn gehaald. Dat vind ik goed, want dat maakte het ook erg onoverzichtelijk. Maar in je prefs kun je nog steeds aangeven welke fora je in je Myreact wil hebben... dit moet dus ook weg neem ik aan.
Meer mensen die het met me eens zijn? Of die vinden dat mijn opmerkingen totaal nergens op slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ben het met een groot aantal punten met je eens, daarnaast als je op het profiel knopje bij een post kijkt staat er "View profile" terwijl het een link naar myreact is :?
Die dubbele link naar het profiel maakt mij niet uit.
Onduideljik is het wel, post history, waarom daar niet de laatste 5 topic's waarin gereageerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27
Dat je twee keer moet klikken voor het echte Profile zit ik niet zo mee, dat het in MyReact niet helemaal mooi is ingedeeld is natuurlijk niet zo fijn, maar dat is ook niet erg :)
Bij je eigen profiel staan er ook Active Topics, maar dat zijn gewoon de active topics van GoT en niet van jezelf :?
En wat hoort er eigenlijk bij je Post History te komen? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 21:03
MaRc0 schreef op 16 February 2003 @ 11:54:
Dat je twee keer moet klikken voor het echte Profile zit ik niet zo mee, dat het in MyReact niet helemaal mooi is ingedeeld is natuurlijk niet zo fijn, maar dat is ook niet erg :)
Bij je eigen profiel staan er ook Active Topics, maar dat zijn gewoon de active topics van GoT en niet van jezelf :?
En wat hoort er eigenlijk bij je Post History te komen? :P
Daar moet je op klikken!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

POST HISTORY (hmz, caps :P) is je eigen post history. Die staat uit, gaat vandaag/morgen weer aan.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:10

Sport_Life

Solvitur ambulando

Volgens mij was het ooit de bedoeling dat iedereen z'n Myreact als startpagina/favorieten ging gebruiken...

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

ik vind mn eigen MyReact (fav. fora, etc) best lekker werken :) Alleen de buddies zijn voor mij nutteloze ruimte, misschien een pref optie dat je dat vakje nuttiger kan gebruiken?
Dat je op andermans MyReact terecht komt ipv profile vind ik wat minder fijn, wederom misschien iets voor de prefs? "[X] Linken naar profiel ipv. MyReact", zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

m-m schreef op 16 February 2003 @ 12:39:
ik vind mn eigen MyReact (fav. fora, etc) best lekker werken :) Alleen de buddies zijn voor mij nutteloze ruimte, misschien een pref optie dat je dat vakje nuttiger kan gebruiken?
Dat je op andermans MyReact terecht komt ipv profile vind ik wat minder fijn, wederom misschien iets voor de prefs? "[X] Linken naar profiel ipv. MyReact", zoiets?
voor myReact is er toch een ander icon: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/myreact_icon.gif

en je profiel: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/profile.gif

conclusie er staat een verkeerde bij de actie at the moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 22:27
chem schreef op 16 februari 2003 @ 12:31:
POST HISTORY (hmz, caps :P) is je eigen post history. Die staat uit, gaat vandaag/morgen weer aan.
Aah ok, dan lag het dus niet aan mij :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Erkens schreef op 16 February 2003 @ 12:47:
[...]

voor myReact is er toch een ander icon: [afbeelding]

en je profiel: [afbeelding]

conclusie er staat een verkeerde bij de actie at the moment :P
Dus eigenlijk zou dat eerste icoontje in plaats van de tweede moeten verschijnen wanneer het om je eigen profiel gaat, net zoals de view/edit post knop nu. Als je dan bij een ander er op klikt, ga je gewoon naar zijn/haar profiel in 'oude stijl'.

Verder zou ik voorstellen om al die dingen die je in je Myreact kunt zien, door middel van prefs uit of aan te zetten, of bijvoorbeeld inklapbaar te maken (zoals je post historie).
Het is m.i. bijvoorbeeld niet echt nuttig om zowel alle active topics weer te geven als de active topics in je custom fora.

[edit]
Hehe volgens mij wordt er op dit moment een hoop aangepast... :)

[ Voor 12% gewijzigd door Millennyum op 16-02-2003 13:53 ]

Pagina: 1