• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-02 13:14
Ik sta dus voor deze keuze,

Waarschijnlijk wordt het de Loox maar heb hier nog wat vragen over:

Hoe is het scherm, daar bedoel ik mee kan je er goed foto`s op bekijken die ik met m`n canon A40 genomen heb en via de CF card in de pda wil bekijken en wordt hiervoor standaard een viewer bijgeleverd?

Hoe is de IR, ik weet dat de ipaq`s ook als afstandbediening kan gebruiken en dat lijkt me erg makkelijk maar is dat ook met de loox mogelijk, heb hiervoor een casio E-200 gehad maar bij deze lukte het voor geen meter

Hoe is de ondersteuning bij siemens, is er een gedeelte op het internet waar je de updates kan vinden en zoja is dit dan nederlandstalig of engels.

Kortom het moet een van deze twee worden, alleen weet ik nog niet welke, persoonlijk vind ik de 3970 mooier en daar zijn meer uitbreidingen voor te vinden, maar de loox is aantrekkelijker qua orijs en er kan een cf-card in en heeft en beter bluetooth adapter

als vast bedankt voor de reakties

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 21:09
http://www.ultramote.com/um/comparisonchart.pdf
hier een heel schema met het IR bereik van de pda's
De Loox heeft een short range (tot 12ft)

maar met dit ding
http://www.ultramote.com/extender.php
kan je in een keer 50ft

De meeste pda's hebben niet zo'n sterke IR functie. Ze zijn in principe ook niet gemaakt voor het zijn van AB .. maar het is natuurlijk een leuke functie

edit:
12ft = 3.6m
50ft = 15.2m

[ Voor 7% gewijzigd door Mannes op 16-02-2003 12:36 ]

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

• pvdlaan
Hé makkelijk schemaatje is dit, zo zie ik nu dat de Toshiba E-740 ook nog een heel compleet pda`tje is.

Nu wordt de keuze alleen maar moeilijker, hmmm :)

Verwijderd

uuuuh sorry hoor, maar is't nie een beetje gek om je keuze voor een pda af te laten hangen van een zwaar onbelangrijke functie als afstandbediening??? De kwaliteit van het beeldscherm en uitbreidingsmogelijkheden lijken mij toch veel belangrijkere punten. Daarom zou ik kiezen voor de Ipaq, alleen jammer dat deze geen cf heeft.

• pvdlaan
ben ik met je eens, het gaat uit eindelijk om de uitbreidingsmogelijkheden en de het scherm, maar volgens mij zijn die bij beide wel oke !

maar dan kan bv z`n functie als afstandbediening net de keuze bepalen ...
vandaar de vraag.

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Uit ervaring kan ik je zeggen dat de Ipaq echt HET beste scherm heeft. Als je de backlight brightness op de helft zet komt dat overeen met de helderheid van de rest van de PDA's. Echt een zeer goed scherm. Ik zou zeker voor de 3970 gaan als ik jou was...

Verwijderd

Nou het scherms is niet bij beide ok. Hoewel Fujitsu wil laten geloven dat het scherm super goed is, is het tegendeel waar. Heb meerdere loox gezien waarbij het beeldscherm gewoon trilt dit was echt niet goed. De lichtopbrengst en de helderheid van de ipaq daarentegen is veel en veel beter. Het Ipaq scherm is op het moment qua helderheid en lichtopbrengt het beste van alle ppc's. Daarom kies voor de Ipaq 3970, ondanks dat deze geen cf heeft

• pvdlaan
had ik eindelijk de keuze gemaakt, de Loox,
Komt compaq Belgie met een super aanbieding, die alleen morgen (20/02/03) geldig is.
Een 3970 voor 399,- excl. 21% BTW, _/-\o_
Ik denk nu toch maar dat ik voor de 3970 ga, zeker nu ik lees dat die toch een beter beeld schijnt te hebben ... 8)7

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2025

JEV

pvdlaan schreef op 19 februari 2003 @ 08:54:
Komt compaq Belgie met een super aanbieding, die alleen morgen (20/02/03) geldig is.
Waar en website??????

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:09

MaDLiVe

.-Observer-.

pvdlaan schreef op 19 February 2003 @ 08:54:
had ik eindelijk de keuze gemaakt, de Loox,
Een 3970 voor 399,- excl. 21% BTW, _/-\o_
Ik denk nu toch maar dat ik voor de 3970 ga, zeker nu ik lees dat die toch een beter beeld schijnt te hebben ... 8)7
Wow! 483 euro! Nie slegt!

Website/url ?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• pvdlaan
http://forum.pocketpc-clu...read.php?s=&threadid=7576

Hier kan je het een en ander vinden over deze aktie.
Ik vind het een moeilijke keuze, de Loox heeft een betere Bluetooth bereik en een cf-slot, maar de 3970 weer een beter scherm en zien er, naar mijn mening, mooier uit, verder heeft ie 48 mb ram en kan ie als afstnadbediening fungeren...

zal vanavond maar een keuze maken ...

• pvdlaan
Ik heb ze zojuist allebei in m`n hand kunnen houden en ik geef het toe,
het scherm van de 3970 is vele malen scherper en mooier.
maar de loox is ook zeer zeker niet verkeerd, vanwege z`n bluetooth schakelaar en cf-slot en ligt ook erg prettig in de hand.

Het vervelende van deze apperatuur is, is dat er geen echte winkel is waar je echt advies kan krijgen, bij de dixons weten ze er niks over te vertellen en bij office centre, waar ik zojuist vandaan kom, kunnen ze er ook al niks over vertellen, ja dat er bluetooth in zit, maar dat lezen ze dan net van eer folderafbeelding af.

Kortom de info moet je dus echt via de forums verzamelen zoals hier _/-\o_
of bij www.pocketpc-club.nl

In ieder geval, mocht je nog wat adviezen of redenen kunnen geven om mij over de streep te helpen qua keuze, heel graag.

Waar ik hem dus voor wil gebruiken is, foto`s bekijken van m`n digitalefoto camera (cf-card) excel, word, internet, email en mp3`s. En misschien in de toekomst eventueel divx of andere videobestanden.

Alvast bedankt

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

pvdlaan schreef op 19 February 2003 @ 12:47:
http://forum.pocketpc-clu...read.php?s=&threadid=7576

Hier kan je het een en ander vinden over deze aktie.
Ik vind het een moeilijke keuze, de Loox heeft een betere Bluetooth bereik en een cf-slot, maar de 3970 weer een beter scherm en zien er, naar mijn mening, mooier uit, verder heeft ie 48 mb ram en kan ie als afstnadbediening fungeren...

zal vanavond maar een keuze maken ...
Die 48MB is rom space he ;)

Anyways die actie is dus nie voor particulieren maar compay/hp resellers.

Met een beetje geluk kan dit 100 euro schelen bij de consument. Dat hangt dus van de tussen persoon af.

Klonk al te mooi om waar te zijn :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-02 15:24
Ik heb zelf ook serieus gekeken naar de Loox. Toen ik even later een H3970 zag, was de keuze vrij snel gemaakt, een iPAQ. Voelt een stukje degelijker aan en het scherm is 10x mooier. Nadeel is inderdaad het ontbrekende CF-slot. Dat is met een sleeve wel weer op te lossen, maar ideaal is het niet. Aan de andere kant kun je je afvragen of je een CF-slot echt nodig hebt.

Ik gebruik m'n iPAQ (nog) niet echt veel voor foto's, maar heb er wel een aantal foto's opstaan. Allemaal geresized naar 320x240, een gemiddelde foto is dan nog 25 kb ofzo. Lekker klein dus. Ik had problemen bij het openen van JPEG's van 2048x1536, kreeg hierbij foutmeldingen omtrent geheugen. Wellicht dat dit ook wel aan het programma lag waarmee ik ze wilde openen hoor..

Uiteindelijk ben ik trouwens gegaan voor de H5450, omdat daar Wifi + Bluetooth opzit. Dan heb je helemaal niet meer snel een CF-slot nodig. Heb er nu een 256 MB SD card inzitten. Werkt prima.

Succes met je keuze!

Verwijderd

Ik kan je ( uit ervaring ) vertellen dat dit niet aan het programma ligt waarmee je dit wil doen, deze foto's zijn te groot om geopende te worden, dat kan het werkgeheugen niet aan.

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
hij staat erin!!

http://hp.e-nitiative.be/products/269809021L2.asp

HP iPAQ Pocket PC H3970 / 64mb 400mhz Bluetooth Ppc 2002 English 482,79

iemand enig idee hoe ik 'm onder rembours naar .nl kan krijgen .,. schijnt niet te kunnen

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
Zou er geen dealer in .be zijn die vlak bij de grens woont en morgen naar het postkantoor zou willen gaan :) denk dat er veel .nl zijn die er wel interesse in hebben ..

Hallo Amien,

Verzending onder rembours blijkt niet mogelijk te zijn. Wij hebben allerlei diensten gecontacteerd.

Dus lijkt het beter om via VISA te betalen op onze site http://www.oam.be of via de HP website.

Zoek dan een dealer en spreek af om deze te verzenden met een koerierdienst (bv. Taxipost = Post België). Je dient dan enkel de post kosten te betalen.

Indien je meer info wenst, bel dan morgen na 10.00 h naar 32 3 443.94.80.

Vriendelijke groeten,

Office Automation

Frank Van Reeth

Tel : 32 3 443.94.80 - Fax : 32 3 440.33.81
E-mail : sales@oam.be
Website : http://www.oam.be

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Amien90 schreef op 20 February 2003 @ 00:45:
Zou er geen dealer in .be zijn die vlak bij de grens woont en morgen naar het postkantoor zou willen gaan :) denk dat er veel .nl zijn die er wel interesse in hebben ..

Hallo Amien,

Verzending onder rembours blijkt niet mogelijk te zijn. Wij hebben allerlei diensten gecontacteerd.

Dus lijkt het beter om via VISA te betalen op onze site http://www.oam.be of via de HP website.

Zoek dan een dealer en spreek af om deze te verzenden met een koerierdienst (bv. Taxipost = Post België). Je dient dan enkel de post kosten te betalen.

Indien je meer info wenst, bel dan morgen na 10.00 h naar 32 3 443.94.80.

Vriendelijke groeten,

Office Automation

Frank Van Reeth

Tel : 32 3 443.94.80 - Fax : 32 3 440.33.81
E-mail : sales@oam.be
Website : http://www.oam.be
Interested!

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-02 15:24
Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 00:20:
Ik kan je ( uit ervaring ) vertellen dat dit niet aan het programma ligt waarmee je dit wil doen, deze foto's zijn te groot om geopende te worden, dat kan het werkgeheugen niet aan.
Ok, bedankt voor de tip. Toch zou je verwachten dat het technisch gezien geen probleem moet zijn. Als er nog 30 MB vrij zou zijn, moet je toch een foto van 1,5 MB kunnen openen (1,5 MB JPEG is natuurlijk in het geheugen wel groter, dat weet ik..).

Nou goed, geresized naar 320x240 neemt ook minder ruimte in op de SD-card. ;)

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:15
Waarom koop je hem niet gewoon bij Beat-it.nl (€ 491) :? ,zoveel scheelt het nou ook weer niet....

Verwijderd

Wat is er zo goed aan een LooX wat een IPAQ 3970 niet heeft? Als ik vragen mag...

• pvdlaan
de standaard een CF-sleeve en een groter bereik van van de bluetooth (met PAN-profiel) zijn voor mij de voordelen van dit toestel, maar denk toch dan ik ga kiezen voor de Ipaq, zeker nu ie ook in nederland voor z`n € 490,- te koop is.

Verwijderd

Dat valt inderdaad best wel mee
Pagina: 1