Mijn ASUS V8440 begon gisteren met tegenpruttelen: Nadat er op mijn PC een uurtje of 2 Medal Of Honor gespeeld was, ging ik wat drinken en zodra ik weer terug kwam had ik geen beeld meer. Meedere malen gereset, maar geen resultaat. ASUS eruit, oude 4mb PCI kaart erin en huppa hij startte vrolijk op met beeld en al. Dus ik denk nog een keer met die ASUS proberen, maar weer geen beeld. Daarna heb ik een keer met de PCI kaart en de ASUS opgestart en vanaf dat mometn deed mijn ASUS het weer. Ik was dus dolblij en vroeg me verder niet meer af wat er dan eigenlijk mis was.
Maar gisteravond zit ik op een site te lezen en me beeld valt gewoon weg. Ik dus weer resetten, maar het had geen zin. Ik alles geprobeerd wat ik gisteren ook heb gedaan, maar het mocht niet baten. Heb zelfs mijn ZM80-HP er al opnieuw opgezet.
Als ik nu met beide kaarten geïnstallleerd opstart, heb ik gewoon beeld (via de PCI-kaart), maar zodra ik het windows XP schermpje 'Nieuwe hardware gevonden: Geforce 4 ti4400' zie verschijnen krijg ik een zwart scherm met linksboven een cursor.
Ik begin nu echt ten einde raad te raken en vrees voor mijn garantie, omdat de originele koeler niet meer op zit en ik de originele bevestiging gesloopt heb bij het afhalen van de koeler.
Wie o wie heeft een, zoniet dé oplossing voor mijn probleem?
Specs:
Epox 8rda+ met nieuwste BIOS
XP1800+
256MB PC2100
ASUS V8440 DT
Edit:
Voor de duidelijkheid, ik krijg dus helemaal geen beeld meer. Zelfs niet in de bios.
Maar gisteravond zit ik op een site te lezen en me beeld valt gewoon weg. Ik dus weer resetten, maar het had geen zin. Ik alles geprobeerd wat ik gisteren ook heb gedaan, maar het mocht niet baten. Heb zelfs mijn ZM80-HP er al opnieuw opgezet.
Als ik nu met beide kaarten geïnstallleerd opstart, heb ik gewoon beeld (via de PCI-kaart), maar zodra ik het windows XP schermpje 'Nieuwe hardware gevonden: Geforce 4 ti4400' zie verschijnen krijg ik een zwart scherm met linksboven een cursor.
Ik begin nu echt ten einde raad te raken en vrees voor mijn garantie, omdat de originele koeler niet meer op zit en ik de originele bevestiging gesloopt heb bij het afhalen van de koeler.
Wie o wie heeft een, zoniet dé oplossing voor mijn probleem?
Specs:
Epox 8rda+ met nieuwste BIOS
XP1800+
256MB PC2100
ASUS V8440 DT
Edit:
Voor de duidelijkheid, ik krijg dus helemaal geen beeld meer. Zelfs niet in de bios.
[ Voor 4% gewijzigd door Syzzer op 16-02-2003 10:31 ]