Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Verwijderd
Kan beter in LA, maar tis al vaker geweest, deze discussie. Tweakers kan niet van te voren alle ad's een voor een gaan controleren. Maar ze hebben het ook liever niet, dit soort ad's, en het blijft tot een uitzondering, dus...
Of naja, ff 5 seconde wachten, en weer verder surfen op de GRATIS site tweakers.netWilde schreef op 16 februari 2003 @ 02:23:En ik weet reclame is nodig.. naja dan maar geen tweakers toch
Wilde, welke reclame bedoel je? De tekstad?
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Sorry, ik weet niet precies hoe hij heet.. Ik doel op degene rechts van de headlines !
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Ik vind de tekst van die nieuwe Microsoft textad ook wat uitbundig. Ik vraag me af of het niet effectiever is om de mededeling wat beknopter te houden. De reclamebudgetten liggen niet voor het opraken dus als Microsoft op deze manier wil adverteren werken wij daar graag aan mee. Er zijn veel ergere vormen van bannering te bedenken.
Vergeleken met andere sites is de hoeveelheid reclame op Tweakers.net nog altijd beperkt. Mocht je ook dat teveel vinden, dan kun je My.Tweakers.net abonnement afsluiten waarmee je de banners kunt uitzetten.
Vergeleken met andere sites is de hoeveelheid reclame op Tweakers.net nog altijd beperkt. Mocht je ook dat teveel vinden, dan kun je My.Tweakers.net abonnement afsluiten waarmee je de banners kunt uitzetten.
Titel update.
Professioneel Hyves-weigeraar
Pagina: 1