[SG] is de SG t nieuwe autoforum?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49
zat net 's wat rond te surfen op GoT en daarbij viel t me op dat er in de SG wel erg veel autotopics staan, op zich natuurlijk niet erg, maar hier zijn toch zat andere fora voor waar mensen zitten die daar veel meer verstand van hebben enzo...

om t wat te verduidelijken ff een screentje:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanmeurs/GoT.jpg

de blokjes geven de auto-topics aan

opzich is dit natuurlijk helemaal niet erg, maar dit zijn wel erg veel topics (bijna de helft) over auto's op een computer-related forum...

mijn vraag dus, is t niet een idee die topics wat te beperken of een tijdelijk themaforum te maken?!

[ Voor 10% gewijzigd door DoD Cerberus op 16-02-2003 00:37 ]

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 22:14

Arno

PF5A

Euh..... zoek es in LA op auto topic en SG, zijn veel andere discussies over te vinden ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Gebruik asjeblieft de search, hier zijn al meerdere topics over geweest en de uitkomst was vrijwel elke keer dat je er maar mooi overheen moet lezen.

* NG wordt overigens ook gek van al die computer-topics

[ Voor 6% gewijzigd door NG op 16-02-2003 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 18:15

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Je bent absoluut niet de eerste die dit opmerkt, lees deze topics maar even na : http://search.gathering.t...=15&data%5Bsearch%5D=Zoek

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Is hier niet al heel vaak een topic over geweest in LA, of was dat iets anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

En het is ook een "Lieve Mona" forum.. De Non-PC related electronica uit CME wordt er heen getrapt, politieke discussies vinden er plaats. Het is een forum van alles en nog wat, hence the name Stuffis Generalis. Nu is er ff wat meer auto, da's logisch met de autorai enzo. * m-m ziet het probleem niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

* dreeke telt

ongeveer het 21ste topic hierover.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SG tegenwoordig het autoforum? Exact hetzelfde onderwerp, zelfs praktisch exact dezelfde titel, lijkt me verstandig als je die ff doorneemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.