Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] casecutje...

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
één van mijn betere, denk k te mogen zeggen, foto is wel onduidelijk, gamma correctie maakt wel veel goed.

Afbeeldingslocatie: http://www.fiberlanparty.info/archief/flp_3.0/cheguevara.jpg

cut is niet voor mij zelf, anders had er matte plexi ingestaan (en was het ook al nooit of te nooit een chiefcrap case geweest uiteraard :) )

zou een foto moeten zijn van Ché guevara

what u think eh?

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

heel erg mooi.
Is dat lasercut?
Of met een dremel?

Samen staan we sterk!

Verwijderd

very nice

ga zo door zou ik zeggen

nog ff een vraagje welke lijm heb je gebruikt, bij mij is me raam er laatst uit gevallen :S

Verwijderd

Ziet er erg gelikt uit, mooi afgewerkt. petje af :)
Licht is misschien ook nog mooi erachter.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Nou, hij is in iedergeval wel mooi gelukt zo te zien. Is dat met een dremel of met een lasertje gedaan? En hoelang +- mee bezig geweest?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
is gedaan met wipzaag uiteraard. (decoupeerzaag voor de niet verstaanders), enkel paar details met dremel gedaan, in totaal dus maar drie schijfjes voor nodig gehad.

gelijmd met transparante pattex, gewoonlijk gebruik ik silicone, maar had k toen niet bij de hand.

Verwijderd

Topicstarter
licht volgt nog wel, heeft eigenaar me verzekerd. ongeveer vier uur werk aan gehad denk ik

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 08:38
Verry nice! Maar hoe heb je het nou percies gedaan. En idd een lampje er achter was nou echt niet verkeerd ;)

Volgende case/koffer van me krijgt ook een logo!
edit:

Alles van hier boven... laat maar...

[ Voor 15% gewijzigd door The_Greater op 16-02-2003 00:17 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

Ziet er netjes uit! Ik zit er alleen even naar te kijken en nu lijkt de rand naast het linker oog, dus na dat stuk waar niets zit, wel een beetje slordig te zijn, maar dat kan natuurlijk ook door de foto kwaliteit ofzo komen. Want dat zijn we niet van je gewend ;)

Ceci n'est pas une signature!

Verwijderd

Wauw, gaaf cutje hoor!!!!

Lees Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics

[ Voor 73% gewijzigd door m-m op 16-02-2003 00:53 ]

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
The_Y , uw cut roelt ni minder as uw ander :)

Verwijderd

zo een foto heb ik nog op een vlag, een t-shirt en als logo op mn mobiel
maar ik ben geen communist (sp zuigt ook, net als gl en pvda ;) ), vond het logo met rood alleen erg mooi :P
wel mooi gedaan btw

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 00:23 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 00:14:
is gedaan met wipzaag uiteraard. (decoupeerzaag voor de niet verstaanders), enkel paar details met dremel gedaan, in totaal dus maar drie schijfjes voor nodig gehad.

gelijmd met transparante pattex, gewoonlijk gebruik ik silicone, maar had k toen niet bij de hand.
Hmmm.. een wipzaag een decoupeerzaag :?

Ik dacht niet dat dat hetzelfde was...

Verwijderd

Topicstarter
toch wel hoor, trust me. das identiek hetzelfde.

@ The_greater, eerst de contouren uitgezaagd met wipzaag.
dan de hele kleine details even over weg gegaan met dremel? en dan ff vijlen

drie schijfjes op zo een cutout in een chiefcrap, elke dremelgebruiker weet daarbij goed genoeg dat ik dat ding amper gebruikt heb.

reden: dremel is rommel, wipzaag is een veel effectiever, sneller snijgereedschap, dremel is louter goed voor kleine foutjes of wat afwerking

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Gaaf gedaan, maar toch meer iets voor [rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic[/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.