Heb net Dutch Power Cows ge-joined

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Nou wat zeggen jullie daar va. Ik ben overgestapt van een team van een vriend van me naar jullie DPC... vond het wel cultig om deel uit te maken van een groter geheel, ene beetje Woodstock sfeertje, you know...

Ojah ik ga jullie helpen met:
Celeron 333@416
Celeron 466

En mijn vriendin is ook wel enthoudiast, en zo niet maak ik haar wel. Zij heeft een PII 400 en 2x een Pentium III 600.

Blij mee?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Wel als je onder elpie@mediaport.org gaat flushen.
En sparen voor MF6

Verwijderd

Captain Pervert

Tuurlijk zijn we daar blij mee :)!!!!
Welkom bij de DPC en ik hoop dat je er net zoveel lol aan hebt als ikke --> Afbeeldingslocatie: http://icons.ilse.nl/icons/pics/face72.gif

DPC zij met U, AMEN ! ( no offence )

Verwijderd

Als je vriend nou eens gewoon een keyserver opzette en flushde onder DPC?!!! Heeft hij ICQ?

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Captain P.

Goeie zaak dat je naar DPC bent gekomen, we kunnen het altijd goed gebruiken.
Waarom clock je die Cel 466 niet over, op 525 Mhz doet hij 1,47 Mkeys/sec, ik weet niet wat hij nu doet, maar het is iig meer :P

Over je vriendin, laat je dat zomaar over je heenkomen?? Dat je vriendin snellere en meerdere pc's heeft dan jou, ga jij eens gauw een Ghz Athlon kopen :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Hahaha Goingin... Ja dat zeggen er wel meer, helemaal als je bedenkt dat de Celly 466 van mijn broertje van 8 is en ik het moet doen met die overgeklokte 333...

Maar goed, de paps van mijn vriendin is via zijn werk aan die 2 PIII's gekomen... Het enige wat mijn vader aan kan leveren dat zijn boormachines en cirkelzagen :(

Ik ben nog niet aan het overklokken geweest met de 466 omdat er gewoon zo'n brakke Taiwankoeling op zit. Misschien is 525 wel haalbaar zonder extra koeling...

Even een topic over op het processorenforum plaatsen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:46

NightBird

DPC-Crew Coding
Hm.. nix mis met een vriendin met meer/snellere pc's. Das gewoon een extra motivatie om erheen te gaan (niet dat dat nodig is :) )

Ik bedoel, ik moet me behelpen met een P166 en een dual cel366@550, en bij haar heb ik een laptop P133, een laptop PII-266 en een gewone pc PII-350 tot mn beschikking, omdat ze niet achter al haar 6 pc's tegelijk kan zitten natuurlijk (daarnaast nog 2 op der werk en een aantal testbakken ook)
(Pff)

Magoed, dat zie je ook wel, zij staat 180e binnen DPC, ik 270e :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:00

Floor-is

5.2

/me heet Captain Pervert welkom.

Gek verhaal overigens met je nick enzo...

Plezier met het grazen en kijk uit voor de stats, die zijn verslavend!

Itsme!

Bericht hierboven

Verwijderd

kijk ook eens hier als je je celly wilt overclocken!!!!
http://www.overclockers.com /

Mo-Bees voor wereld vrede!

Verwijderd

/me heet Captain Pervert ook van harte welkom bij DPC.

Zeg, die pa van je, istie ook een beetje handig? Ik ga volgende week mijn keuken een beetje verbouwen en daar kan ik wel een "Handyman" bij gebruiken ;)
Pagina: 1