[XP] Bestandstype kan ik alleen 'terugzetten'

Pagina: 1
Acties:

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:39

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Ik kwam net in een topic een link naar dit topic tegen: Handige tips voor Daemon Tools en die 2e truuk leek me maar al te handig, dus ik ben aan de slag gegaan :Y)

Op een gegeven moment moest ik bij folder options op 'advanced' (geavanceerd bij mij dus) klikken:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/vaagoh.for.president/daemon/iso_1.gif

Maar bij mij staat er ipv 'geavanceerd' (heb NL versie) 'terugzetten'. Ook een reboot hielp niet.

Kan iemand mij even uitleggen hoe ik daar nou 'geavanceerd' krijg ?

En plz geen reacties als n00b of search ofzo, ik heb gezocht hiero maar ik kon uit de honderden zoekresultaten geen goede vinden. (als je dat wel vindt, geef dan een url en meld het in SeM en dan zijn we beide tevree zegmaar :P)

Ik had het ook op een ander niet nader te noemen (n00b) forum gezet maar daar werd ik niet verder geholpen dan 'openen met' van het snelmenu :X

Ik draai mn hele zooitje @ Win XP prof (NL) :)

/edit: Hmm kan een mod misschien even een titelchange doen naar restore oid ( de Engelse vertaling van terugzetten iig) want ik ben bang dat dit weinig tweakers bekend in de oren klinkt...

[ Voor 41% gewijzigd door Sport_Life op 16-02-2003 00:18 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Dat "terugzetten",geeft dat hetzelfde resultaat als geavanceerd of zet het echt iets terug ?
Heb je geen nederlandse taal-file ingeladen in Daemon tools (in de veronderstelling dat dat gaat).

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Nee het zet het echt terug en het hoort schijnbaar bij XP, want er staat zelfs een beschrijving bij:
http://www.rsmagazine.nl/~marc/restore.JPG

En D-tools is nl ja, maar daar komt het dus niet van :)

[ Voor 18% gewijzigd door Sport_Life op 16-02-2003 00:22 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Terugzetten betekent gewoon dat je het originele door WinXP geasocieerde programma hebt gewijzigd in een eigen bestand. De enige die ik zo snel kon terugvinden in mijn lijst was een NFO bestand waar het bij stond, en dit is ook een bestand dat ik handmatig heb gewijzigd zodat het met kladblok geopend werd :P.
Gewoon even op Terugzetten klikken, en vervolgens verschijnt daar je gewenste Geavanceerd ;).

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Hmm ja ik dacht een beetje te moeilijk geloof ik :P Word toch weer bevestigd dat windows XP echt voor beginners is ontworpen :+

Iig tnx voor je reactie het is dus gelukt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Sport_Life op 16-02-2003 00:36 ]