Toon posts:

[WinXP] uitschakelen zip detectie

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet waar ik moet zijn om de ingebouwde zip detectie van windows XP uit te schakelen. Zodat windows XP bijvoorbeeld een zip bestand niet meer als folder laat zien.

In het config.scherm -> administr. tools -> services kan ik hem niet zo snel vinden.

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 16:26

charrel

Cortisol4life..

regsvr32 /u zipfldr.dll
typ dit in uitvoeren en weg is het

Verwijderd

Waarom zou je dat willen dan? Het lijkt me (voor als je geen WinZip of WinRAR gebruikt) toch heel handig. Zou geen reden weten waarom je dat niet zou willen.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:44

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 15 februari 2003 @ 23:43:
Waarom zou je dat willen dan? Het lijkt me (voor als je geen WinZip of WinRAR gebruikt) toch heel handig. Zou geen reden weten waarom je dat niet zou willen.
Er zijn blijkbaar mensen die hier een hekel aan hebben. Ik persoonlijk ook. Ik draai Windows XP omdat bepaalde programma's soepeler lopen, maar mijn XP is voor zover mogelijk in Win2000 style ingesteld. Dit was dus een van de laaste dingen die nog moest gebeuren :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 23:43:
Wat doet dat er toe? Dat was de vraag toch niet? De TS wil het graag uit hebben, en charrel geeft het goede antwoord. Klaar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 februari 2003 @ 23:45:
Wat doet dat er toe? Dat was de vraag toch niet? De TS wil het graag uit hebben, en charrel geeft het goede antwoord. Klaar.
Persoonlijk vind ik dat je een topicstart zo duidelijk mogelijk moet maken, dus zoveel mogelijk informatie erin, en dan zal dit stukje info niet echt het nuttigste zijn, maar altijd interessant om te weten, lijkt mij zo.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:44

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 23:56:
Persoonlijk vind ik dat je een topicstart zo duidelijk mogelijk moet maken, dus zoveel mogelijk informatie erin, en dan zal dit stukje info niet echt het nuttigste zijn, maar altijd interessant om te weten, lijkt mij zo.
Maar een nuttige bijdrage aan zowel het topic als de topicstart is het niet ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Traag schreef op 15 February 2003 @ 23:57:
Maar een nuttige bijdrage aan zowel het topic als de topicstart is het niet ;)
Nee, dat zei ik ook, maar om de topicstart "compleet" te maken lijkt het me niet verkeerd om het er in te zetten :) Enige beargumentatie is hier op GoT altijd gewenst. Of dat nou gaat over waarom iemand iets wilt, of iemand die "intel rulez" roept... In beide gevallen is beargumentatie iets wat van belang is.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 00:01 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 00:00:
[...]

Nee, dat zei ik ook, maar om de topicstart "compleet" te maken lijkt het me niet verkeerd om het er in te zetten :) Enige beargumentatie is hier op GoT altijd gewenst. Of dat nou gaat over waarom iemand iets wilt, of iemand die "intel rulez" roept... In beide gevallen is beargumentatie iets wat van belang is.
Niet als je de vraag is: "Hoe zet ik dit of dat uit?"

-Waarom wil je dat dan?

Ongevraagd vertel je de TS dat het jou handig lijkt. De TS heeft het nu aan staan, en wil er blijkbaar vanaf. Hij vindt het dus blijkbaar niet handig.

En de volgende vraagt hoe hij System Restore uit moet zetten: Waarom wil je dat, is toch juist handig? :?

/edit
Bovendien stond de oplossing in de WOS FAQ.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 00:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
De redenen (voor de geïnteresseerde ;) ) :

a- Hoogst irritant dat van een file een folder wordt gemaakt

b- Soms heb ik nog wel eens diskettes met in stukken gesneden zip files.
Windows XP vraagt bij elke file die je van een diskette naar harde schijf moved, dat de dikette met de laatste zip file geplaatst moet worden. Erg irritant. Zeker omdat het al zo langzaam is en als XP nog meer onnozele vragen stelt het nog langer duurt :Z

c- Andere programma's hebben meer functionaliteit

d- Ik kan nog wel vier A4's volschrijven maar dat zou toch niemand lezen dus doe ik het ook niet :P

Case Closed ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 00:21 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 00:13:
Niet als je de vraag is: "Hoe zet ik dit of dat uit?"

-Waarom wil je dat dan?

Ongevraagd vertel je de TS dat het jou handig lijkt. De TS heeft het nu aan staan, en wil er blijkbaar vanaf. Hij vindt het dus blijkbaar niet handig.
Misschien kan ik hem wat nuttige dingen vertellen waardoor hij ervanaf ziet om het uit te zetten >:)

En ik vind het wel weer genoeg zo, ik had eventjes zin in een discussie en nu niet meer, dus idd case closed :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 00:21 ]

Verwijderd

ok dan.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Oplossing stond gewoon in de WOS FAQ.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.