Toon posts:

Unsubscribe to topic

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een kleine vraag.
Ik heb b.v. 1 ding gevraagt in het Comand and Conquars Generals topic. Nu heb ik verder weinig te maken met dit spel.

Is er een mogelijkheid mij uit te schrijven van dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat hij hier niet meer bijstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 16:43
bedoel je bookmark :?
subsccribe enzo nog nooit gezien hier eik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Laatst online: 09-09 14:42
Nee dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 16:43
dat is toch gewoon je post history, dan zal een admin je post moeten trashen ofzo, maar lijkt me niet echt dat daar iedereen zin in heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jammer.
Dan moet ik maar tot 999 posts wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-10 16:25

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Tenzij een mod je post edit, dan verdwijnt hij ook.
Maar of dat nou de bedoeling is.

Wacht gewoon tot topic 1000 posts heeft dan gaat hij op slot, en zakt hij wel weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uit de search??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 22:51

JdM

Humbled

nee, uit de posthistory (was een vraag waar ik ei'k ook al mee zat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Laatst online: 22:27
Wat interesseert het dat er een post van je in dat topic staat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moest weten wat ik moest downloaden voor iemand :X

Grapje hoor :P

Ik download NOOIT wat (nee meester :P) :P

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2003 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie het probleem totaal niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou kijk alle topic waar ik intresse in heb staan in mijn posthistory.
Alleen in dat topic heb ik geen intresse.
En die zit er elke keer lekker doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Laatst online: 29-09 22:51

JdM

Humbled

Verwijderd schreef op 15 februari 2003 @ 23:47:
zie het probleem totaal niet..
nou, ik denk dat de TS bedoelt(dat heb ik namelijk wél), dat als je in een topic eenmalig gereageerd hebt en het is nogal reageergevoelig zeg maar dat topic,
en je kijkt dan in je eigen replied topic lijst zeg maar, dat er dan een topic rood kleurt, waar je niets meer mee van doen hebt, snapsj?
Je ken ook wachten tot er een deel 2 geopend wordt, ben je er ook vanaf , maar oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik heb het ook ooit gehad in een "Hoe heet dit nummer deel XX" topic, en in het SOFII-topic, dat ik er een keer had gereageerd om iemand te helpen, en dat ze meteen een paar maanden/weken lang terugkwamen in m'n posthistorie. Nu heb ik er zelf niet zo'n problemen mee, dan klik je gewoon niet op dat topic, maar als je het vervelend vindt, zou je eventueel een ICQ-bericht kunnen sturen aan M@nic of The Will (eventueel een ander gerechtigde mod die je toevallig kent), vervolgens een nieuwe reply kunnen plaatsen, en vervolgens deze reply laten trashen.
Voor React 1.8 verdween dat topic dan in ieder geval uit je geschiedenis, ik weet niet hoe dat nu geregeld is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
Wilke schreef op 15 februari 2003 @ 23:42:
Wat interesseert het dat er een post van je in dat topic staat :?
Dat interesseert dus behoorlijk, ik vind het ook nogal irritant als ik 1 keer in een topic reageer dat ie dan een half jaar bovenaan blijft staan als ik op mijn naam klik, het idee van de topicstarter vind ik dus zeer interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:20

Jaymz

Keep on moving !

Het lijkt me tamelijk nutteloos to be honest.

De lijst heet niet voor niks topichistory: een history van topics waarin je gereageerd hebt. Als je niet wil dat dat topic in je topichistory terecht komt zul je heel simpel er niet moeten reageren :)

Denk je dat ik het leuk vind als ik eens een reactie van mezelf zoek dat ik met een berg ruis zit. En ik kan je verzekeren: Die's erger dan bij jullie, veel erger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 02-10 15:29

DinX

Motormuis

Best wel interessant. Ik vind het ook irritant soms. Als ik m'n posthistory zie doe ik dat om de laatste topics te zien waarin ik gereageerd heb. Dus niet de topics waar ik ooit in gereageerd heb in de volgorde van laatste posting.

Nu gebeurt het soms dat je daar ineens topics ziet staan die je je niet eens meer herinnert.
Het zou handig zijn als de topics in je posthistory gewoon in de volgorde zouden staan van jou laatste reactie.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Jaymz schreef op 16 februari 2003 @ 01:12:
Het lijkt me tamelijk nutteloos to be honest.

De lijst heet niet voor niks topichistory: een history van topics waarin je gereageerd hebt. Als je niet wil dat dat topic in je topichistory terecht komt zul je heel simpel er niet moeten reageren :)

Denk je dat ik het leuk vind als ik eens een reactie van mezelf zoek dat ik met een berg ruis zit. En ik kan je verzekeren: Die's erger dan bij jullie, veel erger ;)
Dat het 'topichistorie' heet is natuurlijk nog geen argument om zo'n optie maar niet te nemen..

Het zou natuurlijk leuk zijn als je bepaalde topics gewoon (tijdelijk) uit (en ook weer aan dus) kan zetten in je history, dat is immers wel de manier waarop iedereen z'n posts terugzoekt als ie op het forum aankomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:20

Jaymz

Keep on moving !

Azrael schreef op 16 februari 2003 @ 01:17:

Dat het 'topichistorie' heet is natuurlijk nog geen argument om zo'n optie maar niet te nemen..
Weet ik ook wel, de bedoeling van die lijst is: een overicht van threads waarin je zelf gereageerd hebt. Dat 'ie de lijst laat zien op basis van jouw laatste reactie is inderdaad wel een interessant iets, ik vermoed alleen redelijk sterk dat dat loadtechnisch niet echt lekker is :P
Het zou natuurlijk leuk zijn als je bepaalde topics gewoon (tijdelijk) uit (en ook weer aan dus) kan zetten in je history, dat is immers wel de manier waarop iedereen z'n posts terugzoekt als ie op het forum aankomt..
I guess dat een dergelijk verzoek (als het ut al haalt) onderaan de todolist gaat komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik gebruik gewoon bookmarks voor topics die ECHT van interesse/belang voor me zijn... verder kijk ik in de active topics list enzow... 'k heb eerlijk gezegd me eigen post history nauwelijks gezien... ;) zoek niet op me eigen nick :P

offtopic:
uitgelogged??? hoe kan dat?? ik sta automatisch ingelogged op Tnet & GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDaNo
  • Laatst online: 05-04-2023
Ik word de laatste tijd om de paar dagen uitgelogd net als jij :s alles staat goed, cookie lifetime enzo, systeem tijd :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:06

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Je kunt natuurlijk ook topics die je interessant vindt in je bookmarks zetten. Die kun je wel gewoon bijhouden door er dingen uit te halen of er in te zetten. Dan kun je zelfs topics waar je nog niet gereageerd hebt in die lijst opnemen, iets dat met de posthistory ook niet kan. Dat is het hele idee achter die bookmarks, lijkt me.

* odysseus zou het juist vervelend vinden als je posts van mensen niet meer terug kon vinden omdat ze dat topic niet belangrijk vinden :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-10 17:38

dusty

Celebrate Life!

Dus met deze optie zou iedereen alle topics waar ze in hebben gepost "uit" kunnen zetten in hun eigen post history, en iemand anders zou dan ook niet zien waar die persoon allemaal in hebben gepost...

En de reden om een POST HISTORY te hebben zou dan zijn .... ?

Volgens mij begrijpen hier verschillende mensen gewoon het concept "POST HISTORY" niet.

De eerste ingeving die ik had toen ik dit topic las was : HAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHHA

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Hmmm ik heb ook al vaker met het idee gezeten, dus zo gek vind ik het eigenlijk niet. Ooit bijvoorbeeld eens een reactie geplaatst in het 'grote P800 topic' in I&T, en íedere keer kwam ie weer naar boven :( Ik kom GoT ook binnen met /find/poster/32802/ en dan is het toch wel irritant, zeker als het meerdere topics zijn waar je ei'k niks meer mee te maken wilt/hoeft te hebben.

Als je echter de optie: 'gesorteerd op laatste reactie van jezelf' zou hebben, heb je weer een ander probleem. Als er nu iemand een wat ouder topic kickt dan zie ik 'm gelijk weer bovenaanstaan, en kun je daar evt. op inspringen. Dat zal dan níet het geval zijn...

Ik zou eigenlijk meer voor voelen om een optie te hebben 'ignore in post history' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
odysseus schreef op 16 februari 2003 @ 12:25:
* odysseus zou het juist vervelend vinden als je posts van mensen niet meer terug kon vinden omdat ze dat topic niet belangrijk vinden :).
Duh, het staat natuurlijk in je eigen prefs, dus anderen zien gewoon je hele lijst.
Desnoods maak je een aparte knop voor sorted en unsorted history.
dusty schreef op 16 februari 2003 @ 12:36:
Dus met deze optie zou iedereen alle topics waar ze in hebben gepost "uit" kunnen zetten in hun eigen post history, en iemand anders zou dan ook niet zien waar die persoon allemaal in hebben gepost...
Niet dus, er is niemand die dat beweert :z
En de reden om een POST HISTORY te hebben zou dan zijn .... ?

Volgens mij begrijpen hier verschillende mensen gewoon het concept "POST HISTORY" niet.

De eerste ingeving die ik had toen ik dit topic las was : HAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHHA
Ingeving op deze reply: :{
Kom niet met zulke bullshit als je niks constructiefs te melden hebt aub.
zoals ik al eerder zei: Dat het 'topichistorie' heet is natuurlijk nog geen argument om zo'n optie maar niet te nemen..
Je kan zoiets ook een ander naampje geven, als je daar blij van wordt.

Het bookmark systeem is imho heel anders, je wilt nl. niet elke thread waarin je reageert gaan bookmarken. Het zou gewoon een handige optie zijn om ruis te verwijderen, dus alleen om van die irritante "grote" topics waar je 1 keer in reageert en die vervolgens 6 maanden terug blijft komen bovenaan in je history terwijl je er weinig interesse in hebt te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

dusty schreef op 16 februari 2003 @ 12:36:

:{
Ik heb ooit ook eens een ding in een groot topic gepost, en dat topic kwam inderdaad elke keer weer bovenaan mijn history. Als je je post history veel gebruikt om te surfen (ik doe dat ook), staat zo'n topic weleens in de weg. Ik ben er maar overheen gaan kijken :P.

Het andere idee van de 'topicbookmarks' is natuurlijk ook een goeie :). Zo kan je helemaal zelf bepalen welke topics je wil volgen en welke niet (ik gebruik alleen die bookmarks helemaal nooit ;))

[ Voor 4% gewijzigd door JvS op 16-02-2003 18:05 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

laat de reply van dusty maar met rust, dat los ik wel op.

pls continue met dit topic

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:22

Pelle

🚴‍♂️

Zou het niet gewoon mogelijk zijn om de post history te sorteren op de tijd dat je er zelf in gereageerd hebt, in plaats van op de tijd dat er als laatste (door wie dan ook) in gereageerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Pelle schreef op 16 februari 2003 @ 18:33:
Zou het niet gewoon mogelijk zijn om de post history te sorteren op de tijd dat je er zelf in gereageerd hebt, in plaats van op de tijd dat er als laatste (door wie dan ook) in gereageerd is?
Ja, dan zou de term 'post history' ook iets logischer overkomen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rafe op 16-02-2003 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Daar zat ik ook al naar te kijken. Een topic waar je één keer in hebt gereplyed, maar die heel erg populair is blijft maar bovenaan staan. Ik dacht eerst dat je laatste reply er voor zorgde dat het topic bovenaan zou staan, maar dat was dus niet het geval :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Pelle schreef op 16 February 2003 @ 18:33:

zo was het vroeger wel. Ik weet niet waarom het veranderd is, maar ik vind dit eigenlijk wel een verbetering :).

Misschien een optie in de prefs? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

Nee, dat kan niet.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Dit zijn ook van die heeeerlijke replies.. (de uservriendelijkheid druipt er ook vanaf)

En waarom dan niet meneer chem? :* (en ik heb het niet over de topicstart natuurlijk ;))

[ Voor 10% gewijzigd door Azrael op 16-02-2003 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-10 17:38

dusty

Celebrate Life!

Azrael schreef op 16 February 2003 @ 21:08:
[...]

Dit zijn ook van die heeeerlijke replies.. (de uservriendelijkheid druipt er ook vanaf)

En waarom dan niet meneer chem? :* (en ik heb het niet over de topicstart natuurlijk ;))

Ik gok omdat het systeem het niet kan ondersteunen tenzij er een heel groot gedeelte achter de schermen overnieuw gemaakt moet worden, of dat er een zware query gebruikt moet worden om het resultaat te genereren. (wat dus te CPU-intensief voor GOT zal zijn om het effectief te kunnen gebruiken..)

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

dusty schreef op 16 February 2003 @ 21:36:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
Ik gok omdat het systeem het niet kan ondersteunen tenzij er een heel groot gedeelte achter de schermen overnieuw gemaakt moet worden, of dat er een zware query gebruikt moet worden om het resultaat te genereren. (wat dus te CPU-intensief voor GOT zal zijn om het effectief te kunnen gebruiken..)

Zoiets ja.

Het zou alleen met grote moeite kunnen, en dan is nog de vraag of MySQL wel een query aankan die zo groot is (qua tekstuele grootte), als de meest eenvoudige manier wordt gekozen (searchbyuser uitbreiden met lastpost, fetchen op volgorde, order by case)

Om het maar even eenvoudig te zeggen: sorteren op lastpost van een user betekent dat ik de message-tabel daarbij moet betrekken, en dat betekent dat het dikke ellende wordt. Enige alternatief dat er is betekend een hoop extra problemen en geklier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

hm, dan snap ik niet waarom dat op fok! wel zo snel kan? Vroeger met topix was het ook zo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

JvS schreef op 16 February 2003 @ 21:47:
hm, dan snap ik niet waarom dat op fok! wel zo snel kan? Vroeger met topix was het ook zo toch?

Ik kan me niet herinneren dat dit met Topix anders was. Ik zie er ook geen pref bij Fok! voor. Ik kan me ook niet voorstellen dat zij dit anders hebben, als je een screenie laat zien dat dit anders is ben ik zeer geinteresseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

chem schreef op 16 februari 2003 @ 21:50:

[...]

Ik kan me niet herinneren dat dit met Topix anders was. Ik zie er ook geen pref bij Fok! voor. Ik kan me ook niet voorstellen dat zij dit anders hebben, als je een screenie laat zien dat dit anders is ben ik zeer geinteresseerd :)
Het lijkt erop dat JvS gelijk heeft daarin...

Willekeurige user van de active topics gepakt:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/xtram/foksearchinput.jpg

En de output is als volgt:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/xtram/foksearchresult.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-10 16:25

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Dat is dacht ik precies hetzelfde als hier op GoT.
Dat zijn gewoon de laatste reply's in die topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Vae Victis schreef op 16 February 2003 @ 22:03:
Dat is dacht ik precies hetzelfde als hier op GoT.
Dat zijn gewoon de laatste reply's in die topic.
Nee, dat heb ik juist aangegeven. Als dat zo zou zijn, dan zou de kolom laatste reply op volgorde moeten staan. Dat doet 'ie juist niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Neehoor, op GoT worden de topics gesorteerd op de tijd van de laatste poster (dus het actiefste topic bovenaan) en op fok! wordt het gesorteerd op je eigen post tijd :).

Overigens prefereer ik de methode die hier gebruikt wordt, zoals het daar staat vind ik voor eigen gebruik maar onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Korakal schreef op 16 February 2003 @ 22:04:
[...]

Nee, dat heb ik juist aangegeven. Als dat zo zou zijn, dan zou de kolom laatste reply op volgorde moeten staan. Dat doet 'ie juist niet :)

Dan vind ik de tekst bij de pulldown niet bijster duidelijk :)

Als ik die optie zou kiezen zou ik toch echt verwachten dat hij sorteert op de laatste reactie van het topic, niet de gebruiker die ik zoek.

Maar helaas, ik kan me geen mooie methode bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Dat Topix er was werd er geklaagd dat de zoekresultaten op laatste reactie moest worden gesorteerd, en nu is React er, en nu is het weer niet goed :P.
Sorteren van de search results?

Ik vind deze methode ook lekkerder, zo kun je bijvoorbeeld ook zien als iemand een oplossing plaatst in een topic van een aantal weken geleden dat een oplossing werkte bijvoorbeeld. Als het er in komt (hoeft wat mij betreft dus niet) lijkt het me inderdaad makkelijker als het een pref wordt. Maar zoals ik hoor van chem is het niet mogelijk :P.

offtopic:
[rml]JumpStart in "[ Forum]Search naar user - Sort op laatse"[/rml]
:?
Hoe is dit mogelijk? Is alle HTML met de update van 1.8 meegenomen, ook die van users en wat tussen code-tags staat?

[ Voor 18% gewijzigd door Compubiter op 16-02-2003 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramseltje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 08:38
Er staat toch bij: Bij zoeken op inhoud, of onderwerp? En jij zoekt op user...

edit:

ging dus over dat sorteren op Fok!

[ Voor 27% gewijzigd door bramseltje op 16-02-2003 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Compubiter schreef op 16 February 2003 @ 22:12:
Dat Topix er was werd er geklaagd dat de zoekresultaten op laatste reactie moest worden gesorteerd, en nu is React er, en nu is het weer niet goed :P.
Sorteren van de search results?

Ik vind deze methode ook lekkerder
De methode is goed, alleen was het de vraag of het mogelijk was er topics ertussenuit te filteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Bramseltje schreef op 16 February 2003 @ 22:15:
Er staat toch bij: Bij zoeken op inhoud, of onderwerp? En jij zoekt op user...

edit:

ging dus over dat sorteren op Fok!
Hmmm maar hij sorteert wel ergens op lijkt het. Dat zal toch niet willekeurig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

JvS schreef op 16 February 2003 @ 22:17:
De methode is goed, alleen was het de vraag of het mogelijk was er topics ertussenuit te filteren
Volgens mij ging de discussie er inmiddels over dat ze op Fok! de zoekresultaten sorteren op tijd dat de reactie gepost is. Dat er gefilterd kan worden, kan daar namelijk ook niet volgens mij :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Korakal schreef op 16 February 2003 @ 22:18:
[...]

Hmmm maar hij sorteert wel ergens op lijkt het. Dat zal toch niet willekeurig zijn?

hij sorteert bij usersearch op tijd van de post (van de laatste post van user zelf in dat topic dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Compubiter schreef op 16 February 2003 @ 22:20:
[...]
Volgens mij ging de discussie er inmiddels over dat ze op Fok! de zoekresultaten sorteren op tijd dat de reactie gepost is.
volgens mij niet ;)
Dat er gefilterd kan worden, kan daar namelijk ook niet volgens mij :P.
dat lijkt me duidelijk ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo lieve moderators.

Welke aardige moderator wil deze post editen: [rml]Megason in "[ C&C] Generals - Deel 2"[/rml]

Met vele lieve groetjes
Megason

Slijm slijm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 23:43:
Hallo lieve moderators.

Welke aardige moderator wil deze post editen: [rml]Megason in "[ C&C] Generals - Deel 2"[/rml]

Met vele lieve groetjes
Megason

Slijm slijm :)
Je bent hier duidelijk verkeerd, hiervoor is het subforum Schop een Modje aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megason, je zit te zeiken ;)
voor het bijhouden van je lievelings topics heb je de bookmarks, als je dat niet bevalt, gebruik je lekker je post history, maar ga niet klagen dat dat dan niet precies is wat je zou willen :)
en 1 topic dat je minder intereseert, en een post die gemaakt is met dubieuze bedoelingen, kan je toch wel overheen kijken... zelfs 3 of 5 topics zouden niet zo'n probleem moeten zijn, doe het zelfde als met banners, negeer ze gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technische belemmeringen kunnen er zijn, maar er is geen reden om te sorteren op "last reply in topic" ipv "last reply of mine in topics".

Immers, als er iemand na jou heeft gereageerd wordt het mapje al rood.
Dan is er geen reden om ook nog eens een keer dit recentere topic compleet bovenaan te zetten.

Threads die nu na 2 jaar omhoog worden gekickt worden opeens rood: prima
Maar ook staan ze dan opeens bovenaan: waardeloos om het wat onsubtiel te zeggen.

Maar sorteren op wanneer je in topics hebt gereageerd:
*zoeken laatste eigen post in thread: van achter naar voren slecht idee, als je bv als 2e reageert in een thread van 1000 posts. Binray Search misschien?
*van elke thread onthouden welk tijdmoment je vastlegt
*vervolgens sorteren op nieuw -> oud.
*mapjekleur: if tijd(laatste reactie in thread)>=tijd(eigen reactie in thread) -> rood ; else geel

nog aardig wat haken en ogen hieraan.
Preference voor abonnees dan maar. Dit zijn er niet zoveel immers :)
(maar wat een hoop werk..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Overal waar ik reageer ben ik ingeinstrseerd.
Daarom gebruik ik altijd deze manier om te surfen.
Daarna check ik ook ff mijn "home" fora's (CM,SGD en W&G).
Zo heb ik ook gelijk al mijn topic onder elkaar, wel zo makkelijk.

Daarvoor gebruik ik dan:
http://gathering.tweakers.net/forum/myreact

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 18:35 ]

Pagina: 1