Toon posts:

DNS probleem in combinatie met domein!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een probleem met mijn netwerk? Namelijk als ik op mijn werkstations mijn website url intyp doet deze het niet... typ ik mijn ip adres in dan wel !

Ik heb een sterk vermoeden dat dit aan mijn DNS ligt in samenwerking met mijn domein? Waarom? Omdat mijn domein dezelfde naam heeft, namelijk geboers.net en mijn website is namelijk www.geboers.net ...

Als iemand dit ook gehad heeft zou ik de oplossing graag willen weten !! :)

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

vernader jeje domein eens in geboers en geef eens wat meer info over je dns (lijkt me inderdaad een dens fout)

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

heel simpel,

maak in je DNS server in je domein een A record aan voor www, en laat deze verwijzen naar het ip adres van je echter website.

eventueel kun je ook 'extern', oid gebruiken, als je intern al een www server hebt...
dreamer schreef op 16 februari 2003 @ 01:42:
vernader jeje domein eens in geboers en geef eens wat meer info over je dns (lijkt me inderdaad een dens fout)
domeinnaam veranderen onder NT4 (of w2k, maakt nie uit) da wil je nie!

[ Voor 40% gewijzigd door JackBol op 16-02-2003 01:46 ]

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

sorry

[ Voor 98% gewijzigd door JackBol op 16-02-2003 01:45 ]

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.