packard bell pc zonder handleiding en cd,s

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32605

Topicstarter
Ik moet voor een familie lid een pc installeren het is een packard bell club 300vr met s/n B823500066 nu ben ik al 2 avonden bezig met zoeken naar een vga driver voor de vga kaart onboard ik kan alleen lezen op het moederbord dat er een sis 5598 chipset opzit maar als ik daar de drivers voor installeer krijg ik een verschrikkelijk krombeeld en hardware conflicten bijv ik kan niet meer in bellen,etc.
Iemand enig idee wat voor driver ik voor die vga kaart moet hebben er staan geen typenummers op het moederbord ,het kastje vol pruttel draait op een cyrix 300mhz processor op de packardhell site vind ik echt niks over dit type :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67941

Bell de packard bell support lijn. Zij kunnen de CD's vaak nog leveren en handleiding ook :P
Of probeer www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Hier http://www.packardbell.fr/files/pdf/fr/C300xiW.PDF staat alle info volgens mij , 5 min google werk!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik weet niet hoe je dat gevonden hebt maar het blijft frans, een taaltje wat ik net niet ken !
toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60196

Dankje, intrestant!
[rml][ PB1511SI]Lage resolutie en kleuren[/rml]
Ik neem aan dat het de SIS5598 videokaart is?
Ik zie helaas niet waar ik drivers kan downloaden?

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 60196 op 15-02-2003 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zelfde probleem :) je kunt alleen fatsoenlijke install doen met die originele cd,s vol met rotzooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:40
Ik heb ook ff voor je gegoogled (met packard bell topics word ik meestal meteen agressief, maar jij hebt tenminste een wat serieuzer driver probleem dat je 10 voorgangers (die werden beloond met een slotje :P ))

wat algemene info, in het bijzonder over crappy beeld :P

engelse PB support pagina. ERG nuttige info

Wat voor windows ben je erop aan het zetten? Op die tweede pagina staat namelijk een linkje naar een driver voor w98 :)

Aangezien de packardbell zoekert niet echt goed is, ff via google:
link1

link2

link3

[ Voor 32% gewijzigd door Raymond op 15-02-2003 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 16:44

markvt

Peppi Cola

die packard bell pc's installen zonder de orig cd's is een regelregte ramp.
In het packardbell bolwerk www.packardbell.org heb je een support sectie met drivers maar bereid je voor op tig drivers proberen. Btw in de nederlandse versie zoeken op stuurprogramma's

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-06 21:57

wowi

Installeer even hardware info op je pc en draai dat programma even dan zie je vanzelf wat erin zit en waar je je drivers moet ophalen.
www.hwinfo.com
neem de hwinfo32 die werkt gewoon onder windows succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
HOe installeer je die driver???

ALs je nou naar apperaatbeheer gaat en dan stuurprogramma installeren klikt.
Dan aanvinken , ik wil het apperaat in een lijst selecteren ofzo.
Daarna op diskette klikken , dan aangeven waar de driver staat en dan zo installeren .
Moet volgens mij zo werken!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Lampje schreef op 15 February 2003 @ 22:43:
Ik heb ook ff voor je gegoogled (met packard bell topics word ik meestal meteen agressief, maar jij hebt tenminste een wat serieuzer driver probleem dat je 10 voorgangers (die werden beloond met een slotje :P ))

wat algemene info, in het bijzonder over crappy beeld :P

engelse PB support pagina. ERG nuttige info

Wat voor windows ben je erop aan het zetten? Op die tweede pagina staat namelijk een linkje naar een driver voor w98 :)

Aangezien de packardbell zoekert niet echt goed is, ff via google:
link1

link2

link3
Je 2de linkje probeer ik morgen zal het morgen even laten horen als het gelukt is alvast bedankt!
Pagina: 1