Ik heb een website met in het menu een cartoon. Deze wordt wekelijks ververst. Mensen moeten het plaatje klikken om een groter exemplaar te krijgen. Dit groter exemplaar komt in een pop-up window. Het is de enige pop-up die ik op de site gebruik.
Deze code gebruik ik:
De afmetingen van de cartoons zijn iedere keer weer anders. Hoe kan ik er nou voor zorgen dat de pop-up window zich automatisch aanpast aan het plaatje dat er in komt? Misschien dat ik de heigt en width van die plaatjes als variabelen moet zien ofzo, maar ik heb weinig verstand van scripting.
Het pop-up script heb ik al met veel pijn en moeite mbv een tutorial gemaakt, dus veel moeilijker moet ik het nou óók weer niet hebben
Deze code gebruik ik:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <script>
//Pop-up Window Script
function openpopup(){
var popurl="plaatje.htm"
winpops=window.open(popurl,"","width=600,height=425,status,")
}
</script>
<a href="javascript:openpopup()">[img]"plaatje.jpg"[/img]</a> |
De afmetingen van de cartoons zijn iedere keer weer anders. Hoe kan ik er nou voor zorgen dat de pop-up window zich automatisch aanpast aan het plaatje dat er in komt? Misschien dat ik de heigt en width van die plaatjes als variabelen moet zien ofzo, maar ik heb weinig verstand van scripting.
Het pop-up script heb ik al met veel pijn en moeite mbv een tutorial gemaakt, dus veel moeilijker moet ik het nou óók weer niet hebben
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.