Toon posts:

Nieuw systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ok, even een kleine check hoe jullie erover denken. Eev maat van me heeft het volgende spul uitgezocht, en gaat dit zaterdag al kopen.
Wie heeft er suggesties, op- of aanmerkingen cq. aanvullingen op de volgende configuratie:

ABIT KT7 Raid
Duron 750
CD A-Open 52X (eventueel DVD A-open 16x40)
Ricoh MP780 32x8x4
Een Pyama 19@ A901HT
128Mb PC133
SB Live! incl 4p surround
Maxtor 30Gb 7k2 rpm
Geforce2MX 32Mb / V4 4500 32Mb

verder een kast, WinME, Flop etc.

Ben benieuwd!

Verwijderd

Ik zou voor de mx gaan en geen voodoo...

Die voodoo is niet echt een betere dan de 3500... De mx is goed dat garandeer ik je.

Voor de rest is het wel ok maar ik zou een plex halen ;)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 17:56

DarkSide

theres no place like ::1

Abit KT-7 RAID en dan maar 1 hd
zal dan er in iedergeval 2 hd's doen
zal zonde zijn. lijkt me
Voor de rest wel aardig.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:57
Inderdaad misschien 2x15gb (2x20)? Is wel duurder natuurlijk, en een extra hd kan altijd nog. Misschien nu de prijzen gunstig liggen, meteen 256 MB? (ligt aan het OS). En je zou misschien ook een weekje kunnen wachten op de HCC-dagen, dan hebben veel winkels korting (ook in de winkel dus). Videokaart: ik zou voor de MX gaan, ik weet niet hoe de 3dfx presteert, maar ik heb op het moment meer vertrouwen in Riva.

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:04

ken

ik zou voor een pioneer dvd gaan en plextor schrijver

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Ik heb sinds gisteren de Aopen 52x en dat ding maakt een teeeeeeeeeeeering herrie. Elke keer stijgt er weer een vliegtuig op :) Ik weet niet of je dat storend vindt...........

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Neem 2 IBM harddisken (7k2) die maxtor drive geeft soms wat problemen als je gaat overklokken. Als je UT, Q3, Rune oid. gaat spelen toch echt een snellere videokaart nemen, minimaal een MX beter nog een GF2 voor redelijke FPS.

Verwijderd

Topicstarter
Leuke tips.

Overklokken zal vast niet gebeuren, hij is niet zo'n ongelooflijke fanaat.
256Mb vindt ik echt overdone voor een PC waar alleen Office applicaties op draaien (simpel gebruik), internet en een enkele ker een leuk spel.
Verder zou ik zelf ook gen RAID bord nemen, heb ik ook afgeraden, 20 of 30Gb max is meer dan genoeg.

Dat van die A-Open wist ik niet. Wie weet een stille en snelle CD speler?

Verwijderd

Ik heb die A-open dvd speler, bevalt wel (=veel sneller) en maakt aanzienlijker minder lawaai dan de 52x A-open die ik daarvoor had!

Verwijderd

voodoo sucks

Nvidia Rulez !!!!
Pagina: 1