Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Ja, onder linux,freebsd, solaris kan dat wel./Proxy schreef op 15 February 2003 @ 21:13:
Voor zover ik het weet niet, je moet bij de eigenschappen van je systeem een naam invullen en alleen daar. Wat jij bedoeld draait wel onder Linux maar jah, daar heb je zo weinig aan.
[ Voor 11% gewijzigd door reddog33hummer op 15-02-2003 21:27 ]
Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5
- vul die instellingen in bij je tcp/ip van je @home netwerkkaart
- verander je computernaam naar wat jij wil !
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Je bedoelt de addressen statisch instellen..Jimbolino schreef op 15 February 2003 @ 21:27:
- doe eens ipconfig /all
- vul die instellingen in bij je tcp/ip van je @home netwerkkaart
- verander je computernaam naar wat jij wil !
Leuk, maar machine die gaat routen wordt mischien een Domain Controllertje
en dan de hosname veranderen als er een nodechange weer eens is... au
[ Voor 5% gewijzigd door reddog33hummer op 15-02-2003 21:34 ]
2: nodemove is niet vaak, en meestal kun je dan gewoon je oude settings houden
3: je kan die pc een dns server laten draaien en dan een nieuwe record maken met daarin een niet bestaande computernaam die verwijst naar jou ip. Op die manier kun je op je andere ip's met \\computernaam toch op je server komen
btw ik draai al 5 maanden op statisch ip (3 zelfs)
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Mijn ervaring is ook dat juist dat soort dingen altijd gebeurt als je op vakantie bent e.d.
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME