Toon posts:

Dalen en stijgen prijzen mobiele telefoons

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He,
Ik vroeg me eigenlijk af maakt het wat uit of ik nu een mobiel koop of over 2 weken zit er nou veel beweging in deze markt kwa prijs verschil.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:54

Korakal

Up up up!

Natuurlijk maakt het uit, net als met zoveel (electronica) producten. Aanbiedingen, uitlopende/nieuwe modellen, etc...

Maar zo kun je wel bezig blijven. Da's net als dat je met een pc onderdeel gaat wachten tot er een snellere is :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja owke dat snap ik maar ik was gewoon nieuwsgierig of dit ook veel bij mobiele telefoons gebuerde!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-02 20:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 21:02:
Ja owke dat snap ik maar ik was gewoon nieuwsgierig of dit ook veel bij mobiele telefoons gebuerde!
Ja, er kan binnen 2 weken heel veel veranderen qua prijs, zo kan het gebeuren dat een toestel van de ene op de andere dag € 100.00 goedkoper wordt.
Dit zal meestal gebeuren als er een opvolger komt.

Zoiets als wat er net gebeurd is met 3510, nu dat de 3510I net uit is, is/zal de prijs van de gewone 3510 flink dalen.

nog een voorbeeld zijn de 8310 en de 6510 die nu flink goedkoper zijn omdat de 6610 en de 7210 uit zijn.
En dat zal ook wel weer het geval zijn als de 7250 uitkomt.

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 15-02-2003 21:28 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

En ligt ook aan de aanbiedingen die de telecom winkels gebruiken, af en toe is zie je hele grote verschillen onderling. Maar sowieso voordat je een bepaald type telefoon wilt aanschaffen eerst ff een btje research doen.

Doe voor de gein eens kijken op een vergelijk site en dit na 2 weken weer dan zie je al heel goed het verschil in geld van een toestel.

Verwijderd

Topicstarter
Nouja ik wil de 3510i kopen en ben al wat winkels langs gegaan bij ons in de stad. Maar daar waren ze helaas allemaal stukken duurder dan op het i-net daar heb ik hem al voor €185 gezien. En in de winkels zijn ze allemaal rond de €229 een stuk duurder dus.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:41
Hmja, alles daalt en stijgt in prijs. Zo ook mobieltjes.

Maar neem eens een kijkje in de pricewatch; daar staan prachtige grafiekjes van de prijsverlopen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.