• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:12

Maxow

Hidden Sound System

Topicstarter
OK, ik zit met het volgende probleem. Ik heb hier een Nokia7650 liggen... (van mun broer --> computernoep ;) ). Ook heb ik hier een IrDA (USB to IrDA) convertor liggen. Nou heb ik alles geinstalleerd zoals het hoort, maar ik krijg geen verbinding tussen de telefoon en de IrDA convertor. Alle software van Nokia en de IrDA convertor staat erop, maar ze willen elkaar niet zien :/ . Is er iemand die weet hoe ik het wel aan de gang moet krijgen?

In het connectie proggie van Nokia staat: No phone connected

edit:

sorry voor posten in verkeerde forum |:( )

[ Voor 14% gewijzigd door Maxow op 15-02-2003 20:55 ]

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:40

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> GT

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:12

Maxow

Hidden Sound System

Topicstarter
hmm, dat is het niet. Bij mij krijg ik niet eens verbinding tussen de 2 :?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ehm. nog steeds geen GT. Schop naar IT ;)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

heb je in mrouter infrarood geselecteerd? en op je mobo aangezet (HOE KROM HET OOK IS, BIJ MIJ WERKTE HET PAS NADAT IK IRDA OP MOBO HAD AANGEZET)

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
als je nou de laatste drivers download voor je infrarood module, echt de aller nieuwste, want de nokia is nog niet zo oud en dan de allernieuwste pc suite voor alleen de 7650 dan zou het moeten werken, bij mij in ieder geval wel.

Voor de 7210 oid moet je dus alleen de pc suite 5.0 gebruiken. met de 7650 werkt het niet goed.

het is wel bekend dat de nokia's snel problemen geven met infrarood modules, maar bij mijn acti-sys werkt het perfect en lekker snel.

veel suc6

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Pagina: 1