TV-out werkt niet (FAQ gelezen!)

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:57
Ik heb hier een Hercules 3d prophet 9500 pro kaartje, net geinatalleerd, icm met assemblag hele computer, en dacht: ik ga even een divx'je kijken op mijn tv'tje.
Dus S-VHS kabel gekocht erin geplugd, en toen even naar beeldschermeigenschappen gegaan.

Nu zie ik hier ten eerste twee beeldschermen staan (1 en 2) en kan ik voor beide de reolutie, refreshrate etc aanpassen. Ik dnek:" 1 is de tv, dus ik ingestel: 800*600 @ 16 bit kleur), maar niks hoor, niet na reboot etc.

Toen even verder gekeken, op Advanced geklikt, toen kwam ik bij het tabblad "Displays" Heej, hier staat een tv tussen. Maar deze kan ik niet "aan" zetten. Er staat een kruis door de kabel heen (gokje: hij is niet aangesloten :-))

Dus ik kabel nagelopen, niks fouts te bepseuren. Toen maar nieuwste drivers gedwonload (AT Catalyst 3.1) geinstallerd, icm Control Panel, maar nog steeds niks...

Wat nu te proberen?

en waar diende het hiervoor genoemde tweede beeldscehrm nou voor, waarvan je ok dingen in kon stellen? toch wel voor 2de output?)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Heb je:

1) je tv aangezet en aangesloten VOORDAT je je pc ging booten? (wil soms uitmaken)
2) het ook al met Composiet geprobeerd ipv SVHS
3) andere drivers geprobeerd
4) behalve de faq te lezen ook de search gebruikt [ik kan na diverse zoekterm-combinaties niets vinden overigens]

[ Voor 26% gewijzigd door WFvN op 15-02-2003 20:57 ]

• B-Force
1) ja

2) ik heb geen composiet/kan het er niet van maken/heb geen composiet kabel (maar het moet toch ook lukken met S-VHS)

3) ja, de hercules drivers sie zijn meegeleverd, en de allernieuwste van ATI site

4) ook gesearched, oplossingen geprobeerd, niet gelukt

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

B-Force schreef op 15 February 2003 @ 21:03:
2) ik heb geen composiet/kan het er niet van maken/heb geen composiet kabel (maar het moet toch ook lukken met S-VHS)
Dat kan je wel zeggen.... maar ook je TV kan een belemmering zijn. Dus zeggen dat het moet lukken kan je wel doen maar zal voor sommige mensen GEEN oplossing zijn helaas :+ (op school hebben we nieuwe Philips TV's van nog geen half jaar oud die dus GEEN SVHS-kabeltjes slikken... in ieder geval niet met kleur; wel zwart-wit btw)

Verder heb je vast wel een kabel liggen die je kan gebruiken voor composiet: gewoon een audiosnoer met aan beide kanten een Tulp-male stekker.

Mgoed, uiteraard moet je ook aan je videokaart een composietstekker kunnen proppen; en ik weet zo niet welke aansluitingen je kaart heeft.

• B-Force
ik heb s-vhs uitgang en een composietverloopje erbij. maar geen composietingang op tv...
en wel een s-vhs (ext2 op mijn tv)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

B-Force schreef op 15 February 2003 @ 22:46:
ik heb s-vhs uitgang en een composietverloopje erbij. maar geen composietingang op tv...
en wel een s-vhs (ext2 op mijn tv)
En scart? zit er scart op die TV? Misschien dat zo'n scart-verloop-stekker zoals je die ook in de FAQ kan vinden uitkomst biedt.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:44
psies, gewoon een scart- blokje kopen a 4 euro.

Verwijderd

De grote tv-out FAQ

Het staat er echt allemaal in.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.