Toon posts:

[Voeding] Enermax E200P-T hoeveel WATT?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, sorry hoor.. misschien is het antwoord voor de hand liggend,
Maar hoeveel wat is deze voeding...
ik zou zeggen 200 watt, maar ik kan met google nergens iets vinden over deze voeding! Één van jullie tweakers weet vast wel hoeveel watjus deze voeding heeft?

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ga er maar gewoon vanuit dat ie 200 watt is. Kijk maar es naar de typeaanduidingen van de nieuwere Enermaxen, en vergelijk die es met de wattages ;)

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:29
staat er niet gewoon een stcker op de zijkant hoeveel Ampères die geeft? dan kun je het ff uitrekenen.

heb je niet het verkeerde serienummer gelezen? Hoe nieuw is dat ding?

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat heb ik bij pricewatch net gedaan... daar zijn de nieuwe(re) types 365, 465 voor de 350 en 450 Watt voedingen. Maar helemaal zéker ben ik niet en dacht dat hier vast wel iemand zou zijn die het zeker weet. Ik wil hem namelijk in m'n athlon t-bird systeem doen. Maar dan moet ie min. 300 watt zijn (toch?)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Apart... met google kan je er idd. echt niks over vinden, het lijkt wel alsof de voeding niet bestaat.

Of je je t-bird systeempje er mee kan voeden kan ik zo niet bepalen, ik weet niet of je nog wat voor een andere hardware in je systeem hebt zitten (GeForce enzo). Ik zou overigens wel gaan voor een 300 of 350watt voeding, met 200watt zit je toch wel krap.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Als je een heel basic systeem hebt zal het misschien net aan lukken, maar dan moet je maar 1 hdd hebben, 1 cd-rom of dvd station, een simpele videokaart, geluidskaartje en een netwerkkaartje.

Ik zou toch gewoon een een 300w halen, bijv. een QTec, die heb je voor niet teveel geld :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een q-tec (400 W) low noice dual fan! maar dat ding is dus ECHT NIET stil!!!
en ik heb die enermax nog liggen...
en ik heb er dus wel 2 hd's aan hangen, een fikker, een dvd en een gforce 2! ik zet het dus maar uit m'n hoofd ;)
Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
Pagina: 1