[Printer] User manual HP Laserjet 5L PDF

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-08 14:46

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Een jaar of 2 geleden heb ik een tweedehandse HP Laserjet 5L op de kop getikt, maar jullie raden het al, er zat niets bij.

Mijn vraag is: heeft iemand de user/service-manual van de HP Laserjet 5L in PDF formaat (of ander formaat, als 't maar digitaal is) staan?

HP heeft 'm niet, Google ook niet en ik ook niet. En ik wil én m'n printer een servicebeurt geven én geheugen bijplaatsen dus ik zou 'm graag hebben! Wie helpt? Er moeten toch wel tweakers zijn met deze printer!

disclaimer:
Ik heb de search gebruikt, oude topics gevonden, maar alle links waren dood.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-08 20:03

grimson

domeingrommer

Ik heb toevallig laatst via USENET een servicemanual PDF gedownload van de Laserjets 4 / 4M / 4Plus / 4M Plus / 5 / 5M / 5N. Ik weet niet of jouw 5L hier op lijkt ?
De 4L was compleet een ander (budget) model van de 4 series.

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
grimson schreef op 15 februari 2003 @ 19:18:
Ik heb toevallig laatst via USENET een servicemanual PDF gedownload van de Laserjets 4 / 4M / 4Plus / 4M Plus / 5 / 5M / 5N. Ik weet niet of jouw 5L hier op lijkt ?
De 4L was compleet een ander (budget) model van de 4 series.
Nee, de 5L is idd ook compleet verschillend van de door jouw genoemde modellen. Is idd ook een budgetprintertje, maar het werkt wel aardig.
Ik zei toch al dat ik geGoogled had, en verder dan jouw searchtermen en results kwam ik dus ook niet.

Jouw eerste link is een link naar allerlei usermanuals, maar de goede dus niet. Je tweede link is een oplossing voor het bekende 'meerdere papieren pak syndroom', en je derde link is alleen het hoofdstuk 'Troubleshooting' uit de manual.

Heb ik dus ook al gelezen, maar m'n probleem blijft staan, ik zou graag de volledige manual willen hebben!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:09

talin

ES-MA

ik heb 2 van die dingen op et werk staan ( maar je raad mischien waar ik nu zit ) .

ik zal mijzelf even een mailtje sturen dat ik maandag even voor je zal kijken en de manuals erbij zoek .

maar dan heb ik hem nog niet digitaal .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
talin schreef op 15 February 2003 @ 23:55:
ik heb 2 van die dingen op et werk staan ( maar je raad mischien waar ik nu zit ) .

ik zal mijzelf even een mailtje sturen dat ik maandag even voor je zal kijken en de manuals erbij zoek .

maar dan heb ik hem nog niet digitaal .
Thuis natuurlijk :)

Als je dat zou willen doen, graag, en als je toch zoekt, misschien zit de originele CD-ROM er nog bij. Daar hoort de user/service manual op te staan.

Alvast bedankt voor de moeite!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

Ik heb de service manual thuis ergens liggen, ik denk op me backup cd van juli vorig jaar. Kan hum mailen naar je (je raad waar ik momenteel NIET zit :P) als je wil, heb ffies geen webspace om hum online te zetten.

Is wel flink qua grootte, dus als je geen breedband hebt dan zit je ff... Zeg het maar. Uit me hoofd zeg ik dat er iig instaat hoe je het geheugen moet vervangen (linkerkant, onderop, da's klepje, kan zo los... moest simm in....)

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Aah, dat is goed nieuws, alleen heb ik geen geschikt e-mailadres om hele grote mails te kunnen ontvangen volgens mij. School kan ook slechts 5 of 10MB aan volgens mij.

Hoe groot is groot dus? De beste kans om 'm hier te krijgen is via *cut* denk ik, maar zoals ik al zei; volgens mij is dat gecapped op 10MB.

[ Voor 10% gewijzigd door scorpionv op 16-02-2003 16:35 ]

• JEV
  • Laatst online: 27-09-2025

JEV

Ik weet niet of je met emule of edonkey werk maar daar staan er een paar op als je de search gebruikt. Heb er net de servicemanual voor de HP 5N (die van mij) gevonden.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
[Als je geen mailboxruimte heb, en geen ftp space moet je mij eventjes mailen, heb wel ruimte over op me ftp, maak ik een acountje voor je aan...]

• talin
  • Laatst online: 18:09

talin

ES-MA

* talin stuurt zichzelf weer een mailtje dat het niet meer hoeft , mooi toch , weer een gelukkige user .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Hee, allemaal hartstikke bedankt, ik ga hem gelijk downloaden! * scorpionv is happy! :)

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
Mag ik er toch nog even bij opmerken dat dit niet legaal is ?
De manual was als spare part bij HP te bestellen(discontinued), maar is niet vrij te downloaden, ik dacht ik meld het even :)

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Dat is de manual op papier, en waarom zou het illegaal zijn? Ik heb de printer, gekocht en betaald, dus ik zie niet in waarom ik dan de manual niet zou mogen hebben? Ook daar heb ik voor betaald.

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

scorpionv schreef op 16 February 2003 @ 17:59:
Dat is de manual op papier, en waarom zou het illegaal zijn? Ik heb de printer, gekocht en betaald, dus ik zie niet in waarom ik dan de manual niet zou mogen hebben? Ook daar heb ik voor betaald.
Inderdaad, de manual is niet meer vrij te downloaden omdat HP te beroerd is om de manual van 1 van de meeste populaire hp-laserjets online te zetten.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Pagina: 1