Toon posts:

Ombouw dienstverlening

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goededag,

ik wil mijn computer upgraden/ombouwen, ik weet welk mobo ik wil, welke processor en hoeveel geheugen. In Purmerend zit een zaak, rselectronics, waar je deze onderdelen kunt bestellen en ze de installatie voor je verzorgen. Als ik de prijzen voor de onderdelen vergelijk met wat ik hier op Tweakers-Pricewatch zie zijn ze nogal fors geprijsd. Mijn vraag is dus of iemand een computerzaak in Noord-Hollland (Alkmaar/Hoorn/Amsterdam etc.) weet met eenzelfde dienstverlening. Ik heb zelf al contact gehad met enige computerzaken, maar die leveren alllen de hardware en moet je dit zelf in je computer installeren, waar ik niet aan ga beginnen omdat ik er te weinig verstand van heb, wat betreft moederbord en geheugen, of ze verkopen alleen niewe computers die je dan zelf kan samenstellen.

Dank u,

Starla

Verwijderd

Computerland heeft meestal wel aardige prjizen.

Natuurlijk lang niet zo laag als in de pricewatch maar allicht beter dan jou zaak in Purmerend!

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Veel internet winkels doen voor een kleine vergoeding wel aan asemblage, en de prijzen op internet zijn altijd een stuk lager dan de prijzen van een gewone computerzaak.

Feyenoord!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Ik weet niet wat er allemaal in purmerend en omstreken zit maar er zit vast wel een shop die jou terwille kan/wil zijn. In ieder geval is dit hier niet de juiste plek voor zulke vragen, temeer we alles hier nagenoeg zelf in elkaar zetten ;) Probeer dat laatste eens, de eerste keer dat ik een bak in elkaar ging zetten dacht ik voor aanvang ook van waar begin ik in vredesnaam aan, straks maak ik de zooi kapot. Maar dat gevoel was ik al heel snel kwijt; het is namelijk net Lego en het past maar op één manier in elkaar (mits je geen hamers gebruikt :+ ) Hier misschien een behulpzame link: Ecteinascidin in "FAQ: hoe bouw ik een (Athlon)PC?" Iig doe ik deze dicht.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.