Weet iemand wanneer de Matrox Parhelia2 uitkomt en ook wat de specificaties daarvan zijn? Alvast bedankt.
nieuws: Vooruitblik op nieuwe GPU's in 2003
Kun je ook veel in vinden
.
Matrox Parhelia 512 Announcement topic deel 2Van Matrox kan gezegd worden dat we de opvolger van Parhelia, nu nog code named 'Pitou' ook in de volgende lente zouden moeten verwachten. Harde specificaties van 'Parhelia 2' zijn echter nog niet vrijgegeven. Als het bedrijf er niet in slaagt de tegenvallende performance van Parhelia danig te verbeteren en tijdig te verschijnen met waardige 3D-prestaties, dan kan het bedrijf verdere activiteiten binnen de 3D-wereld wel op zijn buik schrijven.
Kun je ook veel in vinden
[ Voor 9% gewijzigd door Robin op 15-02-2003 19:18 ]
Verwijderd
Maar voor games moet je er iig niet veel van verwachten, daar scoort Matrox nooit goed in.
Hey thx ja sorry ik zag alleenmaar lijsten en lijsten zoek resultaten over de Parhelia in het algemeen. Ik was bang dat ik ze allemaal af moest dus bedankt
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Kwestie van een beetje zoeken. Gebruik bijvoorbeeld Google eens of check de bekende hardwaresites
Kwestie van een beetje zoeken. Gebruik bijvoorbeeld Google eens of check de bekende hardwaresites
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()