mozilla: achtergrondgeluid ZONDER plugin.

Pagina: 1
Acties:

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 17:40

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Mijn homepage is stil sinds ik mozilla gebruik, en dat wil ik graag weer aanpassen.

wat zoeken in pagina´s levert de volgende code op die het meest werkt:

code:
1
2
3
4
5
<p>maestro music: </p>
<bgsound src="ikhebjelief.mid"></bgsound>
<sound src="ikhebjelief.mid">
<embed src="ikhebjelief.mid" autostart="true" hidden="true"> <!--embed src="" align="baseline" border="0" width="16"
 height="16" autostart="true" volume="70" loop="false">

echter:
wc3 validator is het niet eens met de parameters van embed en het werkt niet in mozilla 1.1.(grote stilte')

Vraag: hoe krijg ik dit aan de gang in mozilla zonder plugins te laten downloaden. Een paar goede zoekwoorden of een homepage die geluid in mozilla zonder plugins maakt is ook mooi.

PS, ik heb geen tag [html] in de topic titel geplaatst omdat ik niet weet HOE dit e.v.t. is op te lossen. (html of javascript of java?) de enige sites met geluid in mozilla zijn flash sites die ik zover heb gezien, maar het kan altijd beter.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:52
stomme vraag wellicht.... maar geef je mensen ook de mogelijkheid muziek uit te schakelen? Anders jaag je ze gegarandeerd weg.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Tampie schreef op 15 February 2003 @ 18:47:
maar geef je mensen ook de mogelijkheid muziek uit te schakelen? Anders jaag je ze gegarandeerd weg.
Nee, mijn web pagina mag wel irritant zijn. (sorry, dit is gewoon niet mijn vraag)

In het verleden gebruikte ik de plugin van cresendo daarvoor. Maar die kwamen zo vaak met updates dat het ook niet meer gezellig was.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:17
Je zou flash kunnen gebruiken :)

|>

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:43
Flash is ook een plugin :+, ik kan geen Flash bekijken in Phoenix, laat staan dat ik weer de zoveelste Flash-site wil bekijken.

Ik ben niet zeker, maar wat klooien met <object>?

[ Voor 18% gewijzigd door coubertin119 op 16-02-2003 12:10 ]

Skat! Skat! Skat!

• simon
Volgens mij kan het dus echt niet veel anders... Het spijt me, maar ik geloof dat dat er echt niet is, en aangezien het overgrote deel flash heeft...

(Je kunt wel flash kijken in Phoenix, als je even met plugins rommelt geloof ik :))

|>

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:43
Ik wil niet rommelen met plug-ins, Flash sucks, dus waarom installeren?
code:
1
<body bgsound="blaat.mid">blaat</body>

Werkt dit in Mozilla? Je moet niet per sé de W3C validator volgen, een work-around mag.

Skat! Skat! Skat!

• simon
Flash suckt niet, maar dat is nu even niet belangrijk, dat is btw ook een mening :P

Maar, als je voor JS kiest, is de kans groter dat hij het onder Mozilla niet doet.. Verder lijkt het me wel veel moeite doen voor zoiets :)

|>

Verwijderd

Simon schreef op 16 februari 2003 @ 12:17:
Maar, als je voor JS kiest, is de kans groter dat hij het onder Mozilla niet doet..
offtopic:
Waarom? :? Mozilla heeft een betere JavaScript ondersteuning dan welke andere browser dan ook.

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
coubertin119 schreef op 16 February 2003 @ 12:15:
code:
1
<body bgsound="blaat.mid">blaat</body>

Werkt dit in Mozilla? Je moet niet per sé de W3C validator volgen, een work-around mag.
Nee, Een daverende stilte is het gevolg. Ik heb geen problemen met javasript oplosssingen. (bij mozilla heet dat emca script en i.e. volgt de standaard voor emca script niet helemaal) Maar dan heb ik wel behoefte aan een pagina die dit werkend heeft.

Flash is een (niet standaard) plugin en dus geen oplosssing. (by the way ik heb geen tools om flash te bouwen)

standaard++ mag ook, maar wellicht was hiervoor al iets bedacht. door w3c.

Pagina: 1