Deze reactie heeft wel een heel er hoog "Je-moet-*nix-nemen-want-Windows-sux-gehalte" hebben. Hij stond op 2 maar ik trek er wel een puntje vanaf. (nouja, ik deel een -1 puntje uit

).
Voor de rest staat er een leuke off-topic discussie in over het besturingssyteem zelf. Het gaat over een patch die betrekking heeft op de browser, niet over Win 3.11 of Betamax waar sommigen het over hebben. Waarom deze mensen hoog gewaardeerd worden snap ik dan ook niet want het is off-topic.
En waarom staat
deze op 3? Is ook off-topic, je moet een andere browser installeren naast IE want.... Dat heeft niets met die patch te maken.
Is
dit een troll? Ik vind dat stukje over "IE zooi" wel zo overkomen, al kan hij alle versies op een grote hoop gooien en "zooi" als verzamelnaam gebruiken, toch is dat dan weer een beetje een verkeerde woordkeuze. Voordat ik deze reactie ga modden wil ik eerst even de meningen van anderen lezen.
Deze kennen wij al van meerdere reacties, het is niet alleen een dubbelpost, die "Mickysoft" geeft er een lelijk kleurtje aan. Hier mag ook nog wel vanaf.
Zo, ik ben er even doorheen gewandeld.

Oh, en CO_VF213, mag ik jouw kaasschaaf hebben? Die van mij is nu bot.