MMS van en naar het buitenland.

Pagina: 1
Acties:

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Wat ik me afvroeg is, kun je ook vanaf een duitse of belgische gsm mms'en naar een nederlandse telefoon en andersom ?

En hoe zit dat met de kosten ? Want een sms naar een duitse of belgische gsm kost net zoveel als naar een nederlandse telefoon.

En kun je ook met een nederlandse telefoon bijvoorbeeld in belgie een mms naar nederland sturen ?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op dit moment is het al moeilijk om van de een telefoon bij de ene provider naar de andere provider in nederland een mms te sturen. Reken er dus maar niet op dat je naar het buitenland al wel kan sturen, of zoiezo iets met het buitenland doen.

MMS staat gewoon nog in de kinderschoenen en het is gewoon een kwestie van nog even wachten.

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Kan het wel van bijvoorbeeld Ben naar Dutchtone ? Of werkt dat ook al niet ?

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-07 15:29
nope werkt ook nog niet. Je kan alleen nog maar binnen je eigen provider mms'en. Daarbuiten krijgt de ontvanger een sms'je met een url naar een website waar je het bericht kunt bekijken (zelfde als ontvanger geen mms toestel heeft).

Verwijderd

Van Ben naar Dutchtone krijgt de ontvanger niet eens een berichtje, volgens mij. Ben naar KPN wel, andere heb ik nog niet geprobeerd.