Toon posts:

[ADSL] Allied Data Copperjet 810 ADSL router

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
is dit een goed modem voor ADSL via bbned?
of zijn er andere voorkeuren?

thnx.

Ik heb de search al 3 dubbel dik gebruikt, maar daar kon ik alleen maar info vinden over ISDN ADSL modems maar ik wil een ADSL modem voor een analoge lijn.
(Dus als je voor 1 keer m'n topic niet zou willen sluiten britney, zou dat wel zo aardig zijn.)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Normaal is het niet de bedoeling dat je zonder contact op te nemen met de moderator een nieuw topic opent. Er wordt van je verwacht dat je dan even een e-mailtje stuurt, als jij denkt dat je topic onterecht dicht zit. Het is namelijk zo dat jou topicstart totaal niet laat zien wat je heb geprobeert, wat je heb gedaan etc.

Daarbij, hoe kan iemand jou vraag nou beantwoorden met de informatie die je geeft ?
Wat voor eisen stel jij aan die modem/router (wat wil je ermee doen). enz enz.

Als jij een goede topicstart maakt, maar daarin een duidelijke beschrijving maakt van wat je verwacht van de modem en of iemand er problemen mee heeft gehad, etc. dan is de kans dat je topic open blijft al een stuk groter.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:32
Kan gewoon. Als je een beetje gekeken had, had je gezien dat Demon bv deze modem standaard levert.

Als je verder had gekekend, had je gezien dat BBNed Bridget Ethernet (RFC1483) gebruikt, en dat die modem het prima ondersteunt.

dus wat de vraag is.... volg ik even niet.

voorkeur maakt niet uit, wat zijn je WENSEN?

Edit:
http://www.allieddata.com...menu=support&productid=44

Daar kun je een kant-en-klaar BBNed profile downloaden..

Dus als je eerst gezocht had, had je hele topic nieteens hoeven openen ;)

[ Voor 26% gewijzigd door DJSmiley op 16-02-2003 15:17 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:24
We gaan weer lekker he :z

Voor de laatste maal:

HIER

Dit is ECHT in de search te vinden :)

[ Voor 6% gewijzigd door Xandrios op 16-02-2003 17:47 ]

Dit topic is gesloten.