Unreal Tournament '99
Moet je hier nou een topic voor openen? Hotmail is altijd traag.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
SUKKEL......reageer dan niet!!!!!! 
Unreal Tournament '99
-1 Flame
Ga vooral zo door
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
SUKKEL......is gewoon een vraagje reageer er dan niet op zielige vent!!
Exirion schreef op 15 February 2003 @ 18:21:
Moet je hier nou een topic voor openen? Hotmail is altijd traag.
Unreal Tournament '99
Zeg, hou je nou je grote smoel ff? Je hebt je hier op het forum aan regels te houden. Als je dat niet doet dan moet je niet raar opkijken als iemand er wat van zegt.Nevada schreef op 15 February 2003 @ 18:30:
SUKKEL......is gewoon een vraagje reageer er dan niet op zielige vent!!
[...]
Een hoop MS sites doen het bij mij niet. Hotmail, Microsoft.com, Windowsupdate, MSN supertraag met aanmelden etc.
Microsoft.com kan ik ook niet eens pingen
Microsoft.com kan ik ook niet eens pingen
ok.. hotmail is dus traag is bij mij ook zo, maar dat is niet het enige er zijn meerdere sites die vandaag gewoon klote lopen
maar wat doe je eraan....? helemaal niets, je kan er niets aan doen dus wat heeft dit topic voor zin helemaal niets dus, als de topicstarter dan ook nog eens zo reageerd denk ik al helemaal OMFG
maar wat doe je eraan....? helemaal niets, je kan er niets aan doen dus wat heeft dit topic voor zin helemaal niets dus, als de topicstarter dan ook nog eens zo reageerd denk ik al helemaal OMFG
Microsoft.com kan niet gepinged worden... ok, je kan ze wel pingen maar ze sturen geen reply's terugMicrosoft.com kan ik ook niet eens pingen
[ Voor 13% gewijzigd door Drogo op 15-02-2003 18:41 ]
Verwijderd
Anderen ook last van! MSN berichten kom terug en aanmelden duurt lang en Hotmail is traagzzz ja!!!Nevada schreef op 15 February 2003 @ 18:18:
Hallootjes people,
Als ik mijn mail wil lezen bij hotmail duurd het echt superlang voordat ik uberhaubt iets te zien krijg op mijn screen. Zijn ze bezig ofzo???? anderen ook last hiervan???![]()
![]()
Yep, heel zeker weten, ik ken iemand die mail krijgt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()