Kan je AGP v 1.0 upgrade naar 2.0 op een Abit LX6 moederbord i.v.m een Geforce 2 MX kaart of draaid de kaart ook op AGP v 1.0
Je bedoelt:
AGP 1x (max 256 MB/sec ongeveer)
AGP 2x (max 512 MB/sec ongeveer)
AGP 4x (max 1024 MB/sec ongeveer)
Nee, dat kan niet. Je chipset (bij jouw de LX) heeft een maximale datarate van en naar je AGP-bus. Dit kan je alleen verhogen door een andere chipset, dus ander mobo.
Maar het verschil tussen 1x, 2x en 4x is niet groot. Zeker bij de laatste 2 is het verschil < 5%.
Nee, dat kan niet. Je chipset (bij jouw de LX) heeft een maximale datarate van en naar je AGP-bus. Dit kan je alleen verhogen door een andere chipset, dus ander mobo.
Maar het verschil tussen 1x, 2x en 4x is niet groot. Zeker bij de laatste 2 is het verschil < 5%.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 19:41 schreef GarBaGe het volgende:
Je bedoelt:
Maar het verschil tussen 1x, 2x en 4x is niet groot. Zeker bij de laatste 2 is het verschil < 5%.[/quote]Maar kan ik dan wel een geforce 2 MX op dit moederbord laten draaien want het is wel 1x en 2x agp zover ik weet
Je bedoelt:
Maar het verschil tussen 1x, 2x en 4x is niet groot. Zeker bij de laatste 2 is het verschil < 5%.[/quote]Maar kan ik dan wel een geforce 2 MX op dit moederbord laten draaien want het is wel 1x en 2x agp zover ik weet
Ja, alle vidkaarten zijn backwards compatible. Dus een AGP4x kaart draait ook op AGP2x of AGP1x. Performance is wel iets lager, maar het verschil is minimaal.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 20:08 schreef GarBaGe het volgende:
Ja, alle vidkaarten zijn backwards compatible. Dus een AGP4x kaart draait ook op AGP2x of AGP1x. Performance is wel iets lager, maar het verschil is minimaal.[/quote]Bedankt voor je uitleg
Ja, alle vidkaarten zijn backwards compatible. Dus een AGP4x kaart draait ook op AGP2x of AGP1x. Performance is wel iets lager, maar het verschil is minimaal.[/quote]Bedankt voor je uitleg
Je moet wel opletten dat je agp poort genoeg stroom kan leveren...een vriend van mij had een mobo dat te weinig strom gaf en zijn systeem liep heel instabiel.....toen hebben ze wat gesoldeerd aan zijn mobo, en alles werkte weer
https://wren.co/join/Devian
in de gebruiksaanwijzing van mijn moederbordOp donderdag 16 november 2000 17:42 schreef skinhead het volgende:
Je moet wel opletten dat je agp poort genoeg stroom kan leveren...een vriend van mij had een mobo dat te weinig strom gaf en zijn systeem liep heel instabiel.....toen hebben ze wat gesoldeerd aan zijn mobo, en alles werkte weer
ABIT LX6 staat bij AGP port 66 MHz / 133 MHz
sideband 3.3 V device.
is dit voldoende
Pagina: 1